Auteur Topic: Irritatie van de dag, politiek gerelateerd.  (gelezen 40682 keer)

renes

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Irritatie van de dag, politiek gerelateerd.
« Reactie #285 Gepost op: 10 mei 2025, 20:15:04 »
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/burgerinitiatief-om-marjolein-faber-naar-huis-te-sturen
Volledig mee eens, je moet wel enig bagage meenemen om minister te zijn, ze is niet competent.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2025, 05:20:03 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #286 Gepost op: 10 mei 2025, 23:06:26 »
https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/burgerinitiatief-om-marjolein-faber-naar-huis-te-sturen

Faber is een goede minister die dat doet wat die hele kliek van regeringen jaren lang verzuimd heeft,het is al zover dat illegale buitenlanders gelegaliseerd worden,een voorbeeld boven mij buitenlanders...naast mij...buitenlanders...40% in deze flat buitenlanders....taalkennis nihil...leeftijd 60/80jr,de vele kinderen
van deze luitjes werken en wonen allemaal in duitsland....en dat is heel slim want als ze de oudjes in duitsland laten wonen moeten de kinderen dat allemaal zelf betalen....en ja ze zijn gevlucht.....alleen de meeste oudjes gaan 2x per jr op fam bezoek in dat land waar ze vervolgd worden,en ik maak het van dichtbij mee en denk dit nederland gaat naar de kloten....en die nederlanders die dat allemaal leuk vinden...wacht maar af als je loon of uitkering naar beneden tuimelt...de ziekenhuizen en artspraktijken het niet meer aankunnen.....neem duitsland maar als voorbeeld.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #287 Gepost op: 12 mei 2025, 12:22:52 »

Ja,met duitsland als voorbeeld krijg je weer dat de duitsers ons verwijten maakt...want de hollandse kust moet het voor de duitse toerist wel veilig houden.
Want als die niet komen opdagen word dat een financieel drama voor de horeca.....ik ken deze beelden niet eens maar het is te gek voor woorden.
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #288 Gepost op: 14 mei 2025, 22:55:09 »

Na jaren van het bewapenen van selenki door de EEG en de USA en na een schatting van 1.5 miljoen doden smijten de USA de handdoek in de ring.
Alleen de EEG was nog niet zover.....maar sinds kort zijn ze ook tot de overtuiging dat zoiets moet....maar gezien het gebeuren aan het front verbaast mij dat dan ook niet...
 Wharfedale diamond 10.7

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #289 Gepost op: 17 mei 2025, 12:13:14 »

NATO probeerd met geweld een russische olietanker te stoppen.....of dat lukt?
 Wharfedale diamond 10.7

Johndv

• Hero Member
  • Liever een Adam!
« Reactie #290 Gepost op: 17 mei 2025, 12:29:15 »
De Russen storen het GPS signaal van vliegtuigen in Europa. Het gaat lekker in de wereld.
Vincent SA-T1 vv - Cambridge Audio azur 851W ev - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Markus

• Trade Count: (4)
  • Hero Member
« Reactie #291 Gepost op: 17 mei 2025, 13:11:57 »
De Russen storen het GPS signaal van vliegtuigen in Europa. Het gaat lekker in de wereld.

Ik stoor mijn vriendin; Daar kunnen de Russen nog een puntje aan zuigen.

:P
Lyngdorf - Array - C.E.C. - Sony - Phonomena - Audio Technica

renes

• Hero Member
« Reactie #292 Gepost op: 17 mei 2025, 14:03:19 »
Heb er geen last van ik ben niet van plan om ooit te gaan vliegen. Als ik er niet met de auto kan komen houdt het op.

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #293 Gepost op: 17 mei 2025, 14:37:04 »
Niet vliegen, dat doen wij hier ook bijna volledig. De mensen onder de aanvliegroutes mogen ons wel dankbaar zijn ( al vliegen velen daarvan zelf wél weer).
An inability to grasp science is no argument against it....

renes

• Hero Member
« Reactie #294 Gepost op: 17 mei 2025, 18:42:23 »
Van ons hebben die mensen geen last, qua vliegen hebben wij geen voetafdruk.

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #295 Gepost op: 17 mei 2025, 21:35:13 »

Het is dat er oorlog is anders was mijn belangstelling voor rusland minder geweest....alleen de stad Moskou en dan het city gedeelte kende ik helemaal niet.
Dan kom ik nog een jong echtpaar tegen en vind het interresant wat zei van rusland vinden en waarom ze NL verlaten.....
 Wharfedale diamond 10.7

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #296 Gepost op: 18 mei 2025, 09:03:28 »
Rusland, een prachtig land met geweldige componisten, schrijvers en mensen.
Ook een land waar de milieumaatregelen die boeren onmogelijk maken een bedrijf te beginnen nog niet aanwezig of heel noodzakelijk zijn vanwege de grootte van het land.
Ook het land met een geschiedenis van decennialange onderdrukking, Tupolev, Sacharov, Korolev etc.zaten allen in de gevangenis toen op enig moment hun wetenschappelijke verdiensten kennelijk niet opwogen tegen hun (vermeende) kritiek op de machthebbers. Recentere voorbeelden zijn Navalny en journaliste Anna Politskaya. Een land waar de verroeste kernenergiegeneratoren voor ver afgelegen vuurtorens uit het verleden gewoon in de mooie natuur liggen als roestende tijdbommen, een land waar je als journalist en burger maar beter je muil kunt houden als je de zaken iets anders ziet dan de regering.
Ook kun je maar beter precies in de hokjes 'mannetje en vrouwtje' passen en verliefd worden op iemand uit het andere vakje om niet het mikpunt van spot en mishandeling te worden.
Wanneer je voor al die dingen je ogen sluit kan er in Rusland en ook in bijvoorbeeld Hongarije inderdaad een mooie toekomst voor je in het verschiet liggen.

An inability to grasp science is no argument against it....

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
« Reactie #297 Gepost op: 18 mei 2025, 10:06:15 »

Het is dat er oorlog is anders was mijn belangstelling voor rusland minder geweest....alleen de stad Moskou en dan het city gedeelte kende ik helemaal niet.
Dan kom ik nog een jong echtpaar tegen en vind het interresant wat zei van rusland vinden en waarom ze NL verlaten.....

Nederland vrijwillig verlaten voor een autoritaire dictatuur getuigt m.i. van weinig hersenen.

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #298 Gepost op: 18 mei 2025, 11:25:58 »

Nederland vrijwillig verlaten voor een autoritaire dictatuur getuigt m.i. van weinig hersenen.

Elk land heeft zijn dictatuur oftewel wetten,en jouw vooroordeel over russen en chinesen etc ken ik maar al te goed.
Ik kijk teminste over de grenzen en hoe het daar werkelijk toegaat en met de sprookjes en propaganda van het westen daar kijk ik doorheen.
Ben nog opgegroeit in het geloof dat de russen alle christenen vervolgden en dat er geen kerk meer te bekennen valt.....jeetje ik heb nog nooit zoveel kerken en gebedshuizen gezien als in rusland en jawel die stonden er in de jr 50/60 ook al...toch?
Dan komen wij in het land van melk en honing met 1300 hoofdzakelijk christelijke geloven....daar word om elke scheet de heer jezus erbij gehaald maakt niet uit wat....er is geen land waar het christendom zo dominerend is als de USA...toch?
Hieronder is het bewijs van deze autoritaire verdeel en heers autocraten en dat doen ze met de bijbel in de hand.

Wharfedale diamond 10.7

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
« Reactie #299 Gepost op: 18 mei 2025, 11:58:52 »

Elk land heeft zijn dictatuur oftewel wetten,en jouw vooroordeel over russen en chinesen etc ken ik maar al te goed.
Ik kijk teminste over de grenzen en hoe het daar werkelijk toegaat en met de sprookjes en propaganda van het westen daar kijk ik doorheen.
Ben nog opgegroeit in het geloof dat de russen alle christenen vervolgden en dat er geen kerk meer te bekennen valt.....jeetje ik heb nog nooit zoveel kerken en gebedshuizen gezien als in rusland en jawel die stonden er in de jr 50/60 ook al...toch?
Dan komen wij in het land van melk en honing met 1300 hoofdzakelijk christelijke geloven....daar word om elke scheet de heer jezus erbij gehaald maakt niet uit wat....er is geen land waar het christendom zo dominerend is als de USA...toch?
Hieronder is het bewijs van deze autoritaire verdeel en heers autocraten en dat doen ze met de bijbel in de hand.

O grote onwetende, gij weet niets maar dan ook niets van mij.  Dat ik niet zou willen leven in een dictatuur waar de mensenrechten niet gerespecteerd worden en je maar zo uit een raam kunt vallen, lijkt me niet meer dan normaal.  Jij schuift dat klaarblijkelijk terzijde.  Ik zou zeggen, snel emigreren Bram met bijkomende voordeel dat je je voor een paar roebel lam kunt zuipen.

Maar goed, je levert in ieder geval een inspanning om na te denken hoe ik erin zit.  Kansloos.   ;)

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.