Auteur Topic: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?  (gelezen 111542 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #630 Gepost op: 25 april 2023, 12:03:43 »
Aahhh Neee!! 

Sterkte met het verlies van Cip.
Sterkte ook voor de Freule gewenst.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #631 Gepost op: 26 april 2023, 07:44:53 »
Bedankt mannen!


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.568
  • Liever een Adam!
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #632 Gepost op: 04 januari 2024, 12:02:38 »
Hoofd beveiliging Yailin liet zich even fotograveren.

Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #633 Gepost op: 25 januari 2024, 21:03:15 »
Hier is Daan weer super illegaal bezig.

Groet,
Jacco

Verstuurd vanaf mijn FNE-NX9 met Tapatalk


bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 358
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #634 Gepost op: 26 januari 2024, 11:34:30 »
Mag ie niet bij je zitten achter de laptop? Het ziet er wel gezellig uit  ;D

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #635 Gepost op: 26 januari 2024, 12:11:33 »
Nee, dat mag hij niet. Wordt ie vervelend van, zijn enige doel is om eerder zijn natvoer te krijgen. En als het allemaal te lang duurt gaat ie rechtop zitten en wordt hij bijterig. Dus eerst spinnen bij het aaien en vanuit het niets een bijt. Dan schrikt ie van zichzelf en rent ie beschaamd weg.

Bovendien is alles bezaaid met kattenharen. Niet altijd handig met solderen. En dat is dan het praktische aspect.

Soms ben ik te laat met het weer op de grond zetten van het beestje en kronkelt hij snel om op mijn schouder te zitten. Nou ja, half hangen dan. Natuurlijk met half uitgestoken nageltjes van de voorpootjes. Die kun je dan niet zomaar weer op de grond zetten.

Groet,
Jacco



Verstuurd vanaf mijn FNE-NX9 met Tapatalk


bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 358
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #636 Gepost op: 26 januari 2024, 15:38:13 »
Ik weet het. Solderen lijkt me wel lastig inderdaad. Ik heb thuis andere kleren aan dan buitenshuis, vanwege de kattenharen en de nageltjes die wel eens uitgeslagen worden. Maar je krijgt er heel veel voor terug, meestal zijn ze heel lief. Dit zijn Byron en Nietzsche, die wonen bij mij in  :)



dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #637 Gepost op: 26 januari 2024, 21:22:11 »
Even de foto op mijn laptop om ze goed te kunnen bekijken. Zien er schattig uit  :love:

Daan, zo heet de kater hier, is eigenlijk een opvangertje. Ooit hier in dit huis geboren, door mij zelf nota bene. Daarna naar een vriendin gegaan en die heeft hem geleerd om uit de kraan te drinken en komkommer lekker te vinden. Haar vriend zat in het leger en was onregelmatig thuis, en de kat viel hem regelmatig aan. Toen zij zwanger werd, durfde ze het niet aan en wilde van Daan de kat af. In eerste instantie had hij een thuis gevonden in de kassen, maar vroeg toch nog even aan ons wat we ervan vonden. Ik wilde het wel proberen om hem hier een nieuw thuis te geven. Dat heeft ongeveer twee weken geduurd, een interne machtstrijd volgde. Die heb ik uiteindelijk gewonnen, zij het dat dat niet vanzelfsprekend was. Was kantje boord. Sindsdien gaat het met wat gebruiksaanwijzing best goed.

Als het stormt en heel koud is, komt ie naast mij liggen. Om op te warmen en dat is wel leuk. En als ie het beu is, gaat ie bij mijn beste helft liggen. En dat is ook leuk  ;D

Groet,
Jacco

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #638 Gepost op: 26 januari 2024, 21:26:16 »
Vanwege omstandigheden de afgelopen tijd regelmatig op dit duo gepast.



Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #639 Gepost op: 26 januari 2024, 21:35:58 »
Een Britse korthaar en een Hewlet packard  ;D

Groet,
Jacco

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.150
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #640 Gepost op: 26 januari 2024, 21:45:06 »
Inderdaad, een HP van 92 kg.    ;D

« Laatst bewerkt op: 26 januari 2024, 21:46:39 door Hififreak »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #641 Gepost op: 26 januari 2024, 21:49:48 »
Dat is een flinke!

Inmiddels een soort van part-time hondenliefhebber geworden. Een collega heeft een Schotse collie en zij heeft epilepsie. Daarom komt die hond naar het werk en heeft daar een eigen ruimte en een bench. Thuis kan zij niet blijven. Een mooi dier en best al flink geworden. Dus in de pauzes spelen met een bot, ze krijgt van mij een stukje fruit in de middag en tussen de middag een rondje lopen. En met een stok spelen.

Groet,
Jacco

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 358
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #642 Gepost op: 29 januari 2024, 09:41:59 »
Even de foto op mijn laptop om ze goed te kunnen bekijken. Zien er schattig uit  :love:

Daan, zo heet de kater hier, is eigenlijk een opvangertje. Ooit hier in dit huis geboren, door mij zelf nota bene. Daarna naar een vriendin gegaan en die heeft hem geleerd om uit de kraan te drinken en komkommer lekker te vinden. Haar vriend zat in het leger en was onregelmatig thuis, en de kat viel hem regelmatig aan. Toen zij zwanger werd, durfde ze het niet aan en wilde van Daan de kat af. In eerste instantie had hij een thuis gevonden in de kassen, maar vroeg toch nog even aan ons wat we ervan vonden. Ik wilde het wel proberen om hem hier een nieuw thuis te geven. Dat heeft ongeveer twee weken geduurd, een interne machtstrijd volgde. Die heb ik uiteindelijk gewonnen, zij het dat dat niet vanzelfsprekend was. Was kantje boord. Sindsdien gaat het met wat gebruiksaanwijzing best goed.

Als het stormt en heel koud is, komt ie naast mij liggen. Om op te warmen en dat is wel leuk. En als ie het beu is, gaat ie bij mijn beste helft liggen. En dat is ook leuk  ;D

Groet,
Jacco

Ze zijn inderdaad meestal wel schattig. Vooral als ze bij je komen zitten en laten weten dat het nu wel tijd is om te aaien. Beide rollen dan om, Byron (de grijze links op de foto) rolt dan helemaal op zijn rug en maakt er hele leuke geluidjes bij. Nietzsche blijft meestal zitten maar laat zich ook wel eens op zijn kant vallen. Die hoeft niet zo nodig op zijn buik geaaid te worden. Hij is ook wat minder aanhakelijk dan Byron maar vind het wel altijd leuk om je te begroeten als je thuiskomt. Daar wordt ik altijd wel blij van.

Als je een kat met een "trauma" opvangt omdat ie ergens anders niet meer welkom was dan is het wel mooi om te zien dat hij nu wel een goed thuis heeft gevonden en dat jullie er allemaal plezier aan beleven, zowel van Daan zijn kant als van jou. Mooi verhaal! Grappig trouwens, mijn ouders hebben ook een opvangkat uit het asiel gehaald, die heet ook Daan.

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #643 Gepost op: 16 februari 2024, 17:39:08 »
Wel ff een goede assistent na het uitpakken van de luidsprekers, yep de doos is leeg.



Verstuurd vanaf mijn SM-A127F met Tapatalk


bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 358
Re: Hoe ziet jullie dierentuin eruit?
« Reactie #644 Gepost op: 16 februari 2024, 19:33:48 »
En als je niet uitkijkt is de doos niet meer leeg, want dan zit er een kat in  ;D