Ik beweer al jaren dat luistersessies wel leuk zijn voor koffie&gebak...of cake maar dat je daar totaal geen verschil hoort...en als je al iets verschil beluisterd
kun je dat niet duiden als goed of slecht.
Waar jij wel verschil hoort is gewoon bij jouw thuis, na jaren hoor je ook de verschillen beter te duiden...het belanrijkste is eigenlijk de kamer of de akoestiek
Je kunt een goede set bezitten...maar deugd de akoestiek niet dan is dat niet ideaal....en dat zie ik hier bij veel leden...maar ik weet ook dat de meesten niet de mogelijkheid hebben om daar wat aan te doen,dus dat is meer van het kan niet anders.
Dus luistersessies zijn in wezen zinloos....je kunt een set hebben van totaal 1500 of een perdure set van vul maar in....maar zit die set van 1500 in een ideale
kamer of omgeving dan klinkt die stukken beter en mooier......met de exact dezelfde luidspreker.
Moet wel even rechtzetten dat ik zowel classD ,classAB en classA bezit dan het ideale punt waar de luidsprekers staan.....en om daar aan te voldoen koste mij dat bloed zweet en tranen...alleen het russetaat mag er zijn....vind ik...
Hieronder nog een verbazingwekkende goede akoestiek....akoestiek beteken alles of niets of soms iets...