Auteur Topic: Spotify Pro lossless komt er eindelijk aan.  (gelezen 888 keer)

Johndv

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • Liever een Adam!
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2025, 20:04:36 door Johndv »
Vincent SA-T1 vv - Cambridge Audio azur 851W ev - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

mmuetst

• Hero Member
Re: Spotify Pro lossless komt er eindelijk aan.
« Reactie #1 Gepost op: 21 februari 2025, 11:44:35 »
Kan me alleen voorstellen dat je die 6€ per maand alleen wilt betalen als je de app en interface van Spotify heel prettig vind Tidal levert al CD kwaliteit voor €10,99 waarom zou ik dan Spotify willen?
Voor dat geld ga ik wel een keer extra met Sandra uit eten  ;)

Johndv

• Hero Member
  • Liever een Adam!
« Reactie #2 Gepost op: 21 februari 2025, 13:13:59 »
Ik weet het ook niet Michael, maar ik weet wel dat Spotify mij goed bevalt. Ook de twee andere gebruikers hier in huis zijn er tevreden mee. Maar of ik dat lossless ga horen, ik weet het niet en dat andere gedoe met de functies, om muziek te kunnen mixen, dat hoeft voor mij echt niet. Ben het niet verplicht en kan het gelukkig ook zo laten. Ik ga het nauwlettend in de gaten houden.
Vincent SA-T1 vv - Cambridge Audio azur 851W ev - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Frits Denon

• Hero Member
  • Elac addict
« Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2025, 13:22:50 »
Ik ben net begonnen met Spotify. En dat bevalt goed qua geluid. De interface op de PC moet ik nog wel aan wennen. Ik heb nu een mapje waar inmiddels wat nummers in staan die ik leuk vind. En het dagelijkse (?) muziek voorstelaanbod is ook leuk, maar teveel gericht op mijn, tot nu toe bekende, smaak bij Spotify. Dat vind ik wat minder leuk. Ik ga zelf maar wat meer zoeken, moet je nog wel de namen weten, ha,ha. ;D

Ben wel benieuwd wat de ervaringen zijn als iemand overgestapt is naar pro.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac; FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.