Auteur Topic: Audiovector  (gelezen 391 keer)

wim72

• Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
Audiovector
« Gepost op: 28 september 2024, 19:42:45 »
Hallo iedereen op dit forum, iemand bekend met het merk Audiovector?

dickster

• Hero Member
Re: Audiovector
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2024, 20:53:11 »
Goedenavond Wim,

Ik ken het merk verder niet maar Op de site ziet het er serieus uit. Ik zie ribbon tweeters en mooi afgewerkte kasten. Dus zo op het eerste gezicht geen rommel. Maar zoals altijd zul je er naar moeten gaan luisteren. Heb je een set op het oog?

Dick
« Laatst bewerkt op: 29 september 2024, 11:55:17 door dickster »
Advance Paris Myconnect 250
musical fidelity round table
T+A criterion TCI 2E
Cardas quadlink 5c

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2024, 09:20:32 »
Audiovector is al jaren op de markt en kenmerkend is dat je een bestaande luidspreker kunt opwaarderen met andere units.  Je hoeft dus niet een compleet ander systeem te kopen, maar kunt een stap vooruit maken met het bestaande systeem.  Dat is een gat in de markt, want meestal betekent beter en andere duurdere luidspreker van een serie/merk.  Dat upgraden heeft echter ook een prijs.  Als je kijkt naar de opbouw, dan vind je dat terug bij andere merken zoals
bijvoorbeeld Monitor Audio.  Het is dus slechts smaak, voorkeur voor uiterlijk, het verhaal er achter of een bepaalde prijs waardoor de keuze valt op bijvoorbeeld Audiovector.  Had je al iets op het oog?  Bij de keuze van speakers zou ik me vooral laten leiden door hoe ze presteren in jouw situatie, want dat is totaal anders dan de ruimte waarin een dealer ze presenteert.

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

wim72

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2024, 01:15:30 »
Voornamelijk betrouwbaarheid en kwaliteit van het merk uitvogelen via mensen die er zelf ervaring mee hebben zoals hier via dit forum.
Al die reviews op internet zeggen me niks over de kwaliteit en betrouwbaarheid van het merk.
De luidsprekers van het merk staan hier al te spelen en de weergave is gewoon zeer goed.