Het was weer een aangenaam samenzijn met muziekvrienden. Het was goed geregeld, mooie ruimte, goede koffie, lekkere snacks en voor mij belangrijk: de auto voor de deur en geen trap. Om 8 uur vertrokken uut Grunn bij Frits in de auto en om 10 uur in Houten.
Ik heb genoten van de dag, mooie spullen en het belangrijkste een prettig gezelschap. Zo ongeveer 2 uur lang met aandacht luisteren en daarna de sociale contacten bijhouden en koffie drinken, de normale gang van zaken.
Natuurlijk heb ik verschillen gehoord tussen de luidsprekers maar die verschillen waren niet buitensporig. Ik was zelf aangenaam verrast dat de JMR's het nog deden, ze hebben 3 jaar lang geen muziek voortgebracht. Ze deden het nog, er is muziek door de luidsprekers gekomen waarvan deze nooit hadden gedacht dat die muziek bestond. Ik heb geen verschillen gehoord in het streamen op verschillende manieren.
Het is al veel vaker gezegd maar zo'n dag gaat heel snel voorbij. Omdat het zo snel voorbij gaat moeten we maar eens vaker een muziekdag organiseren.
Iedereen bedankt voor deze dag, Bjorn in het bijzonder voor het ter beschikking van de ruimte en de mensen van de snacks.