Auteur Topic: Bryston nieuws  (gelezen 3288 keer)

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Bryston nieuws
« Reactie #15 Gepost op: 25 juli 2024, 17:03:49 »
Ik ken ook mensen die dat bedrag in 3-4 jaar niet eens bij elkaar kunnen sparen. Een hobby mag geld kosten maar het blijft soms wel de vraag waar hobby eindigt en gekte begint  :D

Die ken ik ook, naast mensen die veel over zouden kunnen houden maar die altijd tekort komen.  Voor degene die voor weinig toch leuk muziek wil maken, ben ik al jaren het uithangbord.  Het alternatief is er en het werkt ook.  8)

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

bst

• Trade Count: (0)
  • Sr. Member
Re: Bryston nieuws
« Reactie #16 Gepost op: 26 juli 2024, 07:45:09 »
Ik ken ook mensen die dat bedrag in 3-4 jaar niet eens bij elkaar kunnen sparen. Een hobby mag geld kosten maar het blijft soms wel de vraag waar hobby eindigt en gekte begint  :D

Die ken ik ook, naast mensen die veel over zouden kunnen houden maar die altijd tekort komen.  Voor degene die voor weinig toch leuk muziek wil maken, ben ik al jaren het uithangbord.  Het alternatief is er en het werkt ook.  8)

Zeker :) Ik raad mensen ook altijd een Sony aan als ze voor minder geld aan de slag willen met een leuke muziek set.
Liefhebber van oud spul: B&W Matrix 801, Thorens TD160B MkII, Pioneer PDS601/Denon DA500, Onkyo P5030 & AVM Evolution V3