Auteur Topic: Ocos LS kabel  (gelezen 14522 keer)

Carl

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
Re: Ocos LS kabel
« Reactie #330 Gepost op: 28 oktober 2024, 21:31:12 »
Ik vind het aantal vlinders vies tegenvallen in mijn tuin van 1560 meter Jacco.
Zoals boven beschreven ligt dat dus aan jou.

Groet,
Jacco

Het aantal vlinders is toch echt heel wat minder dan in mijn jeugd https://www.vlinderstichting.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/verdere-achteruitgang-vlinders

« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2024, 21:35:24 door Carl »

dekkersj

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Tempus fugit, memento mori.
    • amorgignitamorem.nl
« Reactie #331 Gepost op: 28 oktober 2024, 22:02:36 »
Ik vind het aantal vlinders vies tegenvallen in mijn tuin van 1560 meter Jacco.
Zoals boven beschreven ligt dat dus aan jou.

Groet,
Jacco

Het aantal vlinders is toch echt heel wat minder dan in mijn jeugd https://www.vlinderstichting.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/verdere-achteruitgang-vlinders
I think you are missing the point...  :sceptic:

Je haalt een getelde hoeveelheid (zoals in je recente reactie) door de war met wat je ervan vindt en dat ik ze wel of niet zie. Die laatste twee slaan op een zintuigelijke interpretatie zonder het grote plaatje te overzien, terwijl een kwantificatie een exacte bezigheid is.

We hebben zojuist stuivertje gewisseld: ik op de stoel van de van de selectieve waarnemer en jij op de stoel van koele teller. Nou, zo werkt het in de audio dus ook.

Groet,
Jacco
Impulsresponsie: hernoem van "pdf" naar "7z", en uitpakken.
::
Downsampling: https://www.hififreaks.nl/index.php/topic,36.msg164041.html#msg164041
::
De dood is niet het einde, het is onderdeel van de levenscirkel.

Carl

• Hero Member
« Reactie #332 Gepost op: 28 oktober 2024, 23:12:42 »
In alle eerlijkheid Jacco heb ik altijd in de milieuwereld gewerkt en ken dit soort cijfers al veel langer. Toen ik over de tellingen las ben ik zelf gaan observeren.

Overigens hier wel een leuk artikel over objectivisten en subjectivisten. Ik zit nu eenmaal in het subjectieve kamp https://www.stereophile.com/news/050905debate/

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #333 Gepost op: 29 oktober 2024, 11:11:12 »
Goh, lees 'het Veld' van Lynn Sheldrake en je vindt vrijwel dezelfde terminologieën die stellen dat dubbelblindtests niet zouden werken voor het aantonen van de werkzaamheid/ onwerkzaamheid van homeopathie. Zelfs de geestelijke instelling van de laboratoriumwerkers werd er aan de haren bijgesleurd om te beargumenteren dat die van invloed zou zijn op de uiteindelijke onderzoeksresultaten ( mind you, het was dubbelblind).
An inability to grasp science is no argument against it....

Carl

• Hero Member
« Reactie #334 Gepost op: 01 november 2024, 08:27:20 »
Mijn oom was arts. Als je over homeopathíe praatte zei hij dat je dan net zo goed Waalwater kon drinken want daar zit alles verdund in :yeah:

Toch vind ik testen waar je snel overschakelt lastig bij hifi. Je hersenen raken gewoonweg in de war. Moet je toch naar andere methoden zoeken. Mijn methode indertijd door mijn vrouw zonder dat ik wist een verandering te laten brengen vond ik zo slecht nog niet.
« Laatst bewerkt op: 01 november 2024, 08:29:36 door Carl »

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #335 Gepost op: 01 november 2024, 10:07:31 »
Ik denk ook dat jij dat denkt Carl.

Je hersenen raken in de war omdat je ( ik ook niet) niet bij machte bent om de verschillen consequent te duiden. Ofwel: "hee, ik weet opeens niet of het A of B is terwijl het net bij het inluisteren met voorkennis nog zo evident was wat er speelde".

An inability to grasp science is no argument against it....