Citaat van: Carl op 28 oktober 2024, 21:07:26Ik vind het aantal vlinders vies tegenvallen in mijn tuin van 1560 meter Jacco.Zoals boven beschreven ligt dat dus aan jou.Groet,Jacco
Ik vind het aantal vlinders vies tegenvallen in mijn tuin van 1560 meter Jacco.
Citaat van: dekkersj op 28 oktober 2024, 21:16:16Citaat van: Carl op 28 oktober 2024, 21:07:26Ik vind het aantal vlinders vies tegenvallen in mijn tuin van 1560 meter Jacco.Zoals boven beschreven ligt dat dus aan jou.Groet,JaccoHet aantal vlinders is toch echt heel wat minder dan in mijn jeugd https://www.vlinderstichting.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/verdere-achteruitgang-vlinders
Ring van Colon aka Ring van Dikke Darm...🤔
Ik denk ook dat jij dat denkt Carl.Je hersenen raken in de war omdat je ( ik ook niet) niet bij machte bent om de verschillen consequent te duiden. Ofwel: "hee, ik weet opeens niet of het A of B is terwijl het net bij het inluisteren met voorkennis nog zo evident was wat er speelde".
Dan heb ik er eigenlijk wel moeite mee dat als ik ergens wel een verschil hoor niet serieus genomen wordt.
Dan heb ik er eigenlijk wel moeite mee dat als ik ergens wel een verschil hoor niet serieus genomen wordt. Dat punt heb ik ondertussen wel gemaakt geloof ik.