Mijn ervaring is dat ik indertijd wel verschil hoorde bij mijn gevlochten (!) Kimber 4 TC kabel en bij mijn Ocos kabel. En ik was in eerst instantie best wantrouwend en heb dus zeker blind geluisterd.
Het is jouw veronderstelling Carl en aangezien je nog nooit een blinde test hebt ondergaan die de toets der krtitiek kan doorstaan, zijn het slechts veronderstellingen en niets meer. Maar aangezien jij het te vuur en te zwaard presenteert als waarheid, proef ik angst om dat m.i. losse zand los te laten.
Je moet maar zo denken dat het inslaan van nieuwe paden, verrijkend kan zijn. Toch?
Wat ik van die blinde tests heb gelezen denk ik dat die niet geschikt zijn voor audio toepassing Henk. Ik ben verder reeel met mijn 73 jaar ben ik zeker niet meer de meest aangewezen om zo’n test te doen.
Dus geef jij je centjes uit aan niet bewezen audio snuisterijen zoals kabeltjes en aanverwante artikelen.
Dick
Dat blijkt maar volgens mij is het z,n eigen geld en wel of niet bewezen blijven het zijn euro's.
Of ben jij zijn boekhouder ?
ach de schoorsteen moet roken van de genoemde goeroes, van nuchtere zoals mijn persoon gaan ze faliet geef namelijk 0.00 euro uit aan snakeoil.
Mijn ervaring is dat ik indertijd wel verschil hoorde bij mijn gevlochten (!) Kimber 4 TC kabel en bij mijn Ocos kabel. En ik was in eerst instantie best wantrouwend en heb dus zeker blind geluisterd.
Het is jouw veronderstelling Carl en aangezien je nog nooit een blinde test hebt ondergaan die de toets der krtitiek kan doorstaan, zijn het slechts veronderstellingen en niets meer. Maar aangezien jij het te vuur en te zwaard presenteert als waarheid, proef ik angst om dat m.i. losse zand los te laten.
Je moet maar zo denken dat het inslaan van nieuwe paden, verrijkend kan zijn. Toch?
Wat ik van die blinde tests heb gelezen denk ik dat die niet geschikt zijn voor audio toepassing Henk. Ik ben verder reeel met mijn 73 jaar ben ik zeker niet meer de meest aangewezen om zo’n test te doen.
Dus geef jij je centjes uit aan niet bewezen audio snuisterijen zoals kabeltjes en aanverwante artikelen.
Dick
Dat blijkt maar volgens mij is het z,n eigen geld en wel of niet bewezen blijven het zijn euro's.
Of ben jij zijn boekhouder ?
Het staat voor iedereen vrij om zijn knaken aan van alles uit te geven maar ga dan hier niet roepen dat wij het allemaal niet snappen.
Dick
Nogmaals ik ben zuinig opgevoed Dick en ben altijd erg voorzichtig met geld. Bij hifi moet ik in huis en in eigen installatie overtuigd worden want anders koop ik het niet vlug. Ik roep verder helemaal niet dat jullie het niet snappen. Sterker nog ik denk dat in het merendeel van de gevallen LS kabels hetzelfde klinken: mits in dezelfde omstandigheden en er geen sprake is van “exoten” In mijn geval speel ik met elektrostaten waarvan die Roger Sanders beweert dat die andere technische eisen stellen voor wat betreft kabels dan conventionele LS. Ik heb indertijd ook “exoten” geleend als Transparant en MIT en dat deed zeker wat maar ik vond dat niet beter klinken. Ik denk verder dat Ocos ook een “exoot” is, maar minder geschikt is voor een ESL.
Nogmaals ik geef gewoon mijn ervaringen weer en dat probeer ik echt met respect voor iedereen te doen. Het punt is verder dat ik niet helemaal tevreden ben met mijn set. Ik probeer te achterhalen waar dat zit. Het is net een lekkage in het dak: oplossen is niet moeilijk, maar vinden wel lastig
In ieder geval is er iets mis met mijn phonotrap.