Auteur Topic: Wetenschappelijk bewijs?  (gelezen 409 keer)

Markus

• Trade Count: (4)
  • Hero Member
Wetenschappelijk bewijs?
« Gepost op: 28 mei 2024, 23:53:56 »
Leesvoer voor wie daar zin an heeft.

Scientific study prove expensive cables sound quality

:)
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2024, 23:56:23 door Markus »
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Johnwx

• Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
Re: Wetenschappelijk bewijs?
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2024, 11:36:54 »
Ga het lezen

Maar als een website die pretendeert dat 2 x mono luisteren op een koptelefoon ook stereo is mmmmmmm

:popcorn: :popcorn: :popcorn:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2024, 14:11:05 »
Kort en goed; hij heeft nog dieper gemeten dan men voorheen deed maar nergens wordt een dubbelblind vastegestelde hoorbaarheid van enige parameter benoemd en/of bevestigd.
Kortom: we weten de afstand tot de maan nu tot op 5 mm nauwkeurig maar dat zegt niets over of mensen dat met het blote oog konden vaststellen.
An inability to grasp science is no argument against it....

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2024, 00:11:47 »
Maan, dat is toch dat zangeresje, tja gezien ik altijd 10 vingers aan elke vrouw heb is afstand wel gewenst en dat komt niet op 5 millimeter aan kan ik je vertellen  ;)
Er mag elk bewijs komen, mensen die daar mee bezig zijn vind ik persoonlijk dat zij niet met muziek luisteren bezig zijn. Maar alleen continu bezig zijn met luisteren naar of ze verschillen horen. En dat vaak in een akoestiek om te huilen (uitzondering daar gelaten). Voor mij zijn akoestiek en luidsprekers de belangrijkste factor om naar te luisteren en vooral te genieten. Dus start gerust de 10.0000.000 kabel discussie, we gaan je elke keer uitleggen dat daar de winst niet zit.

Markus

• Trade Count: (4)
  • Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2024, 09:02:17 »
ahum,

'we'? Ik niet hoor. Daar ben ik wel klaar mee. Als ik iedereen die het niet met mij eens is of andere inzichten geniet van repliek moet gaan dienen, dan is er geen tijd meer voor andere zaken.

;)
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300