Auteur Topic: Klasse D of toch AB?  (gelezen 7532 keer)

Johndv

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • Liever een Adam!
Re: Klasse D of toch AB?
« Reactie #45 Gepost op: 26 augustus 2024, 12:49:44 »
Ik was ook nieuwsgierig geworden, wat mijn Cambridge eindversterker uit het stopcontact kan halen. Is toch best serieuze shit, hij staat vanaf 11:00 tot 23:00 aan, maar we hebben gelukkig zonnepanelen.

Vincent SA-T1 vv - Cambridge Audio azur 851W ev - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

bst

• Hero Member
« Reactie #46 Gepost op: 26 augustus 2024, 13:24:24 »

Jij denkt toch niet dat ik zo'n persoon als jouw ga uitnodigen :neenee: :neenee: :neenee: vooral na die uitspraak van jouw...met open dak is net zoals met hifi..
HET VERSCHILT PER PERSOON WAAR JE PLEZIER AAN HEBT Daag...Ik deed er 3 dagen over om voor mijzelf te bevestigen dat de Hood 1969 classA de best en eerlijkste versterker vind.
En zet is onder je handtekeningen wat voor plezierige set jij alwel bezit, of bezit je niets. En rijst eet ik alleen met rijst kip kerry 8)

Heerlijk  ;D precies de reactie die ik verwacht had.  ;)

Wow... de arrogantie dat je mij niet gaat uitnodigen voor iets dat ik zelf georganiseerd heb in november.. heel bijzonder   :rofl: :rofl: :rofl:

Het is duidelijk waar je staat. Je feitenloze relaas waarin je alleen maar gelijk wil hebben mag je van mij voortzetten. Ik studeer met plezier psychologie, dus ik kan me heel goed voorstellen dat het oncomfortabel voelt om grenzen op te zoeken waarin mogelijk blijkt dat je jezelf voor de gek hebt gehouden. En geen probleem als je dat voort wil zetten, niet willen veranderen is belangrijk voor veel mensen, dan houden ze hun gevoel van superioriteit in stand, zelfs als dat onterecht is.

Ik snap dat je daarom van je af wil bijten en mij graag wil beledigen, maar tip: doe dat dan niet door iets te zeggen over mijn handtekening waar van iedereen kan zien wat daar staat. Het enige dat je daarmee doet is etaleren dat je niet leest en maar gewoon wat roept. Als je jezelf graag weg wil zetten als iemand die een beetje dom is, dan kan dat, maar gezien wat je hier overal schrijft is dat niet wat je nastreeft. Dus als je me wil beledigen, doe het dan op een manier die anderen misschien geloofwaardig zouden vinden ;)

« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2024, 13:26:30 door bst »
Liefhebber van oud spul:
B&W Matrix 801 Mk2, B&W 802s80, B&W DM5
Thorens TD160B MkII
Pioneer PDS601/Philips CD614/Sony CDP-XE270/Denon DA500
Onkyo P5030 & AVM Evolution V3
Onkyo M5000R & Onkyo P3000R
Quad 33 & Quad 303
En nog wat ander los klein spul...

bst

• Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: 26 augustus 2024, 13:25:09 »
En je blijft natuurlijk gewoon welkom in november ;)

Ik zei hier overigens niets over waar je plezier in hebt, het ging mij om het horen van verschillen tussen versterkers. Ik heb zelf teveel verschillende versterkers gehad en ik snap dat het leuk is om er verschillende uit te proberen. Of je echter verschil kan horen als je het goed en blind test, daar heb ik zeer sterke twijfels over, maar ik laat me graag overtuigen. Vandaar de uitnodiging. Kom gewoon langs, neem die versterker mee en laat ons allemaal zien en horen dat we het fout hebben. Ik ben zeker bereid om het toe te geven als ik het mis heb gehad als ik zeg dat je het verschil tussen versterkers niet kan horen.
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2024, 17:24:11 door bst »
Liefhebber van oud spul:
B&W Matrix 801 Mk2, B&W 802s80, B&W DM5
Thorens TD160B MkII
Pioneer PDS601/Philips CD614/Sony CDP-XE270/Denon DA500
Onkyo P5030 & AVM Evolution V3
Onkyo M5000R & Onkyo P3000R
Quad 33 & Quad 303
En nog wat ander los klein spul...

mmuetst

• Hero Member