Het is toch ook te gek...... je hebt een glimende AB bolide class AB...dan ga je toch geen liliputer class D kopen....jouw kennissen kring lacht zich krom toch?
Wat de chinesen..Aiyima en Fosi audio hier voorelkaar kregen....petje af! De eerste Aiyima A07 heb ik al 3jr en die klinkt standaard al heel goed...je krijgt nog
meer fun als je gaat wisselen met opamps...standaard is de NE5532..alleen die kost per 2 ± 1 tot 2 euro...nu is de NE5532 de meest verkochte opamp en dat al
jaaaren. iedereen verkoopt ze...alleen ik weet dat er andere uitvoeringen zijn in de 5532,dus ik ging over op de ±duurste de JRC5532DD dat is dan ook eentje
uit japan en JRC is leverancier van o.a Accuphase...kosten 5 euro per2 gratis thuis gestuurd.
Ik vermoed dat philips de eerste 5532 opamp op de markt bracht begin jr 80..en hij word ook verkocht op aliexpress met het philips logo erop van damals.
Ik vermoed dat elke eindbak of class AB of D gelijk klinken oftewel versterken,de aiyima A07 is eigenlijk een eindversterker dus een pre is wel beter.
Ik gebruik hiervoor een topping E50 dac koste mij damals 280 euro kost nu 190 euro....en sml heeft er nu eentje op de markt gebracht van 79euro en die klinkt
net zo goed las ik op ik meen het ASR forum. ik bezit nu 3 classD ampies en dan komt er weer eentje op de markt....ze worden steeds beter,alhoewel ik al
veel plezier aan de eerste heb....en let wel! ik bezit meerdere class AB versterkers....alleen een 800 euro AB versterker heeft een probleem bij deze classD.
https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/3e-audio-tpa3255-260-2-29a-amplifier-review.50208/