Zonde dat die F355 zo slecht bevallen is. Kennis van mij had er een en heeft er geen gezeur mee gehad. Overbuurman heeft een California en die staat gewoon buiten en wordt als dagelijkse auto gebruikt. Start altijd en roest niet. Maar misschien zijn dat de positieve uitzonderingen. Ik heb zelf ooit overwogen om een 308 te kopen uit nostaligsche overwegingen, maar daar heb ik ivm de verhalen van mensen die er daadwerkelijk een hebben vanaf gezien. Erg mooie auto maar die zijn wel erg matig qua kwaliteit.
Over overpriced hifi gesproken, dat hebben toch best veel mensen hier? Of luistert iedereen hier naar een sony cd-speler en versterker?
Hier wel een Sony CD speler.
Maar geen versterker. Wel Lake People versterkers
Mijn vrouw heeft wel eens een stukje meegereden in een Dino Ferrari. Verder heb ik geen ervaring met Italiaanse snelle bolides.
Ik rij inmiddels ruim 7 jaar met dezelfde Clio. Inmiddels 150.000(zelf gereden)km op de klok en tot nu toe slechts 1 reparatie naast het normale onderhoud gehad.
Best een goed betrouwbaar budget karretje.
Ach er is veel , heel veel, onzin op de markt voor de audio liefhebber.
iedereen is vrij om te doen en laten wat hij/zij wil.
Stel 3 vragen
1e Wil ik het graag hebben? Geeft het me een goed gevoel en een beterder
geluidservaring?
2e Heb ik het geld? Staat er genoeg geld op de rekening?
3e Heb ik het geld er voor over? Duidelijk verhaal toch?
Zou ik de 3 vragen met ja kunnen beantwoorden.
Dan koop ik geen Italiaanse bolide. Ook geen VAG product. Of een Italiaans VAG product.
Wel een Porsche 911 in een leuke uitvoering. Nou ja, vooruit een beetje een Duits VAG product. Alhoewel straks is VAG misschien wel een Porsche product.
Of een Alpine A110. Lijkt me ook wel erg leuk.
Doe wat je niet laten kunt met je verstand of met je gevoel.
Leef en doe, binnen wat je kunt, hetgeen je gelukkig maakt.
Marcel