Citaat van: JohnK op 30 juli 2024, 23:01:01Geniet ervan Jacco zo lang het kan. Ik heb vanmiddag na een nachtdienst samen met mijn betere helft een bezoek gebracht aan een keuringsarts. Resultaat was positief en ze krijgt binnenkort een invalidenparkeerkaart. Nu nog drie nachtdiensten en dan weekend...Zou zomaar eens niet zo heel lang meer kunnen zijn. Per dag verandert de windrichting.Invalidenkaart, als bestuurder of als bijrijder (of allebei)?Groet,Jacco
Geniet ervan Jacco zo lang het kan. Ik heb vanmiddag na een nachtdienst samen met mijn betere helft een bezoek gebracht aan een keuringsarts. Resultaat was positief en ze krijgt binnenkort een invalidenparkeerkaart. Nu nog drie nachtdiensten en dan weekend...
Citaat van: dekkersj op 30 juli 2024, 23:11:51Citaat van: JohnK op 30 juli 2024, 23:01:01Geniet ervan Jacco zo lang het kan. Ik heb vanmiddag na een nachtdienst samen met mijn betere helft een bezoek gebracht aan een keuringsarts. Resultaat was positief en ze krijgt binnenkort een invalidenparkeerkaart. Nu nog drie nachtdiensten en dan weekend...Zou zomaar eens niet zo heel lang meer kunnen zijn. Per dag verandert de windrichting.Invalidenkaart, als bestuurder of als bijrijder (of allebei)?Groet,JaccoHij was ons goed gezint, beide heeft ze gekregen.
Citaat van: JohnK op 30 juli 2024, 23:22:22Citaat van: dekkersj op 30 juli 2024, 23:11:51Citaat van: JohnK op 30 juli 2024, 23:01:01Geniet ervan Jacco zo lang het kan. Ik heb vanmiddag na een nachtdienst samen met mijn betere helft een bezoek gebracht aan een keuringsarts. Resultaat was positief en ze krijgt binnenkort een invalidenparkeerkaart. Nu nog drie nachtdiensten en dan weekend...Zou zomaar eens niet zo heel lang meer kunnen zijn. Per dag verandert de windrichting.Invalidenkaart, als bestuurder of als bijrijder (of allebei)?Groet,JaccoHij was ons goed gezint, beide heeft ze gekregen.Mooi, kan een hoop gedonder schelen. Verkeerd gebruik is toch bijna 400 euro boete en zo blijf je relatief mobiel.Groet,Jacco