Auteur Topic: Wat heb je vandaag gedaan?  (gelezen 1745776 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12930 Gepost op: 19 juni 2021, 10:44:43 »
Net aan het wakker worden na een late dienst.
Om twee uur vannacht was de klus klaar.
Bij aanvang van de klus nog even langs ons koelvers magazijn waar op dat moment de brandweer druk bezig was met blussen van een airco unit.
Gelukkig kon iedereen na twee uurtjes buiten wachten weer aan het werk.
Mijn klus was bij ons DKW magazijn op een andere locatie.
De achterstand voor uitleveren maandag wordt vandaag ingelopen en met extra transport naar de vestigingen gereden.

https://www.edestad.nl/112/brand/690858/edese-brandweer-rukt-groots-uit-voor-brand-bij-bidfood

Het was weer een enerverende middag/avond voor sommigen.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.568
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12931 Gepost op: 19 juni 2021, 13:51:01 »
Even mijn voordeur dicht gedaan...

Er was een heftige arrestatie bezig, twee gewone agenten en zeker 4 undercover agenten. Gewoon voor mijn voordeur. Later nog even een praatje gemaakt met 1 van de undercovers en ik moest maar even terug in huis gaan, ze moesten nog even hun werk af maken. Ik heb in totaal twee binken van ongure kerels in een nekklem gezien door nog grotere undercover bruten. En een verdachte onder "toezicht" in de brandgang, want ik was toch zelf op onderzoek uitgegaan. Heftig man.

Groet,
Jacco
Wow, dat is heftige shit Jacco!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12932 Gepost op: 19 juni 2021, 18:12:46 »
Even mijn voordeur dicht gedaan...

Er was een heftige arrestatie bezig, twee gewone agenten en zeker 4 undercover agenten. Gewoon voor mijn voordeur. Later nog even een praatje gemaakt met 1 van de undercovers en ik moest maar even terug in huis gaan, ze moesten nog even hun werk af maken. Ik heb in totaal twee binken van ongure kerels in een nekklem gezien door nog grotere undercover bruten. En een verdachte onder "toezicht" in de brandgang, want ik was toch zelf op onderzoek uitgegaan. Heftig man.

Groet,
Jacco

Dat is wel heel dicht bij de eigen veilige plek.  Geen nare gevolgen voor jullie?

Marcel
Nog niet en of het nu zo veilig is hier, weet ik niet.

Maar goed, het ging dus hier om.

Groet,
Jacco

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.072
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12933 Gepost op: 19 juni 2021, 22:59:18 »
Nooit fijn, gedoe voor de deur.

Was vandaag om half 10 bij kameraad Koen in Erica om te gaan vissen. Gevist van 10:00 tot 17:00 en gevangen ook. Daarna eten in Erica op het terras in de tuin, een hele mooie dag.
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2021, 23:03:07 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.178
    • De andere hobby...
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12934 Gepost op: 19 juni 2021, 23:00:16 »
Het is niet eerlijk. Me helemaal verheugd op die prik, voel ik m niet eens en ik vind de pleister ook nog lelijk! Voel me zwaar belazerd.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12935 Gepost op: 20 juni 2021, 10:15:53 »
Misschien zit er nog wat vertraging op het plezier wat je van de prik zou mogen verwachten.  ;D
Maar dan ook nog een lelijke pleister. 
Had je tenminste wel een mooie dame die de prik heeft uitgevoerd?
Ik niet, was een vent in een militair pakkie.
Mijn vrouw kreeg de prik van een erg aantrekkelijke dame. Tenminste dat vond ik, Cristel zag dat anders.  angel

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12936 Gepost op: 20 juni 2021, 20:58:26 »
Momenteel bak ik routinematig 2 broden per week dus dat ik er vandaag weer eentje heb gemaakt, is niet zo spannend. Wel omdat ik er een vaderdag brood van heb gemaakt, ofwel een bier brood. Bronwater vervangen door Steenbrugge blond. Heeft de hele middag en deel van de avond kunnen narijzen. Nu afbakken.

In de tussentijd een ritje naar Eindhoven gemaakt, voor een niet in de handel meer zijnde campinglamp met ingebouwde stekkerdoos. Nu we er toch waren er een leuke dag van gemaakt en bij een simpele Italiaan gegeten op het eind van het Stratums Eind. Kwam ik vroeger vaak. Lekker afgelegen en betrekkelijk rustig.

Groet,
Jacco

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.568
  • Liever een Adam!
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12937 Gepost op: 22 juni 2021, 12:11:45 »
Gisteren mijn platenspeler en platencollectie verkocht, het stond er maar wat te verstoffen.

« Laatst bewerkt op: 22 juni 2021, 12:13:28 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.331
  • Elac addict
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12938 Gepost op: 23 juni 2021, 09:00:45 »
Gisteren mijn platenspeler en platencollectie verkocht, het stond er maar wat te verstoffen.

Tja, keuzes...
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12939 Gepost op: 23 juni 2021, 12:02:26 »
Wat heb je gedaan vandaag?
Nog niet veel eigenlijk.
Gisteren en eergisteren daarentegen wel aardig actief geweest.
Het was de bedoeling om de afgelopen dagen in Berlijn door te brengen. Maar dat ging vanwege virus regels niet door.
Dus.........
Maandag zijn we naar Westfield mall of the Netherlands te Leidschendam geweest.
214 winkels en meerdere restaurantjes.
Mooi, modern en frisse mall, is het geworden. Je kunt er zelfs terecht voor een Polestar 1 of 2.
Ook nog even bij de Denon shop geweest. Daar wordt ook Dali en B&W verkocht.
In de middag en de avond hebben we Aziatisch gegeten.  Asian streetfood achtig. Het was best erg lekker.
Parkeren is er gratis en dat kan in diverse mooie parkeergarages.
Dinsdag zijn we toch , korter dan 24 uur, naar Emmerich geweest om onze voorraad wasmiddelen voor kleding en lichaam aan te vullen.
Ook dat is gelukt bij DM, Rewe en Real (Rees).
Voorbeeldje bij AH kost Ariel color, een fles voor 27 wasbeurten 12 euro.  Dat is voor 100 wasbeurten 44,44 euro.
Bij Real kochten we een fles voor 100 wasbeurten voor 19,99 euro.
En super + (98 / max 5% ethanol) kost 1,65 tegen hier 1,85. Dus ook nog maar even 30 liter getankt.
We kregen bij DM wel de waarschuwing dat we een FFP2 masker moesten gebruiken ipv onze eigen maskertjes.
Gelukkig hadden we die ook bij ons.
Bij Rewe was een willekeurige lap stof goed genoeg. Bij Real was een FFP2 masker weer verplicht.
Het waren twee goed besteedde middagen.
Morgen en vrijdag weer werken en dan weer weekend.

Marcel
 
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12940 Gepost op: 23 juni 2021, 12:49:33 »
Wij zijn verleden week vrijdag in de Real te Rees geweest en we hebben daar, net als zovelen, gewoon het bekende blauwe mondkapje gedragen.

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12941 Gepost op: 23 juni 2021, 13:26:58 »
Gisteren mijn platenspeler en platencollectie verkocht, het stond er maar wat te verstoffen.

Ja, ik denk er ook al een tijdje over na de boel te verkopen maar om de één of andere reden kan ik er vooralsnog maar moeilijk afscheid van nemen.

Groeten...

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.331
  • Elac addict
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12942 Gepost op: 23 juni 2021, 14:11:12 »
Gisteren mijn platenspeler en platencollectie verkocht, het stond er maar wat te verstoffen.

Ja, ik denk er ook al een tijdje over na de boel te verkopen maar om de één of andere reden kan ik er vooralsnog maar moeilijk afscheid van nemen.

Groeten...

Idem. Dus blijft hier nog mooi.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Dmt 15 mkII

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 490
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12943 Gepost op: 23 juni 2021, 19:01:22 »
Wat philips spul in de klikko gedumpt, zonde maar er was/is geen belangstelling voor, verder de tannoy's gedemonteerd voor de nieuwe definitieve afwerking.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Wat heb je vandaag gedaan?
« Reactie #12944 Gepost op: 23 juni 2021, 19:21:42 »

Dinsdag zijn we toch , korter dan 24 uur, naar Emmerich geweest om onze voorraad wasmiddelen voor kleding en lichaam aan te vullen.
Ook dat is gelukt bij DM, Rewe en Real (Rees).
Bij Real kochten we een fles voor 100 wasbeurten voor 19,99 euro.
Bij Rewe was een willekeurige lap stof goed genoeg. Bij Real was een FFP2 masker weer verplicht.


Marcel
 

https://www.goedkoopduitsland.nl/winkelen/supermarkten/kaufland-neemt-real-supermarkt-in-rees-over/