Ik schiet al vast een verhaaltje in:
Jacco was mooi op tijd en is na een bakkie koffie gelijk aan de slag gegaan met aansluiten. Mijn mancave is meestal een beetje koud (15 graden) dus ik had de verwarming aangedaan, maar die kon vanwege het noeste werk van Jacco gelijk weer uit

.
Na aansluiten moest de boel ingeregeld worden. We kwamen er al snel achter dat het lang stil staan van de schakelkast de relais geen goed hadden gedaan. Op één stand was de linker luidspreker duidelijk zachter en wat er een soort gekraak waarneembaar. Dit gooide helaas roet in het eten voor een goede ABX test. We hebben nog wel even geschakeld in de hoop dat de contacten van het relais na een paar keer schakelen weer goed zouden functioneren, maar helaas. Het verschil tussen de Sony en de Denon (en we hebben later ook mijn NAD aangesloten om een defecte Sony uit te sluiten) was niet te horen. Was er geen storing aanwezig in de schakelkast dan had ik geen verschil kunnen horen.
We hebben de rest van onze tijd gebruikt om te luisteren naar een paar Celestion 3 luidsprekers (zowel gesloten als basreflex). Zeer leuke luidsprekers! Voorkeur in mijn cave ging uit naar de basreflex. We hebben ook mijn Rogers LS3/5A vergeleken met deze luidsprekers. Die Celestions zijn zeker niet verkeerd. Als laatste mijn buizenversterker met OLS aangezet. Deze vielen het meest in de smaak.
Jacco en ik hebben de middag afgesloten met een lekker hapje bij eetcafé Roodnoot bij mij in de buurt.
Beiden heren bedankt voor de gezellige middag!