Auteur Topic: Luisteren bij Audiofreak  (gelezen 9894 keer)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Luisteren bij Audiofreak
« Reactie #15 Gepost op: 05 juni 2023, 22:27:44 »
Het ziet er zeker goed uit.

Dank je John, ik ben er geheel en al tevreden mee ! Het is wat mij betreft goed zo. De "wilde" audiojaren liggen achter mij !
Als ik in de jaren, dat ik je ken, gelezen heb, wat voor installaties je allemaal hebt gehad, is dit eigenlijk maar een beginners setje.

Wel heel mooi, dat je na al dat audio geweld wat je in je bezit hebt gehad, nog gewoon kan genieten van een redelijk normale set. Dat heet tevreden zijn met de kleine geneugten des levens.

Nou John de geneugtes zijn bepaald niet klein, want deze "beginners" set laat een weergave horen waarvan je verbaasd zult staan.
Zo bedoel ik het ook niet Jan, mijn post heeft alleen maar een positieve lading. :)
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Luisteren bij Audiofreak
« Reactie #16 Gepost op: 05 juni 2023, 23:33:43 »
Het ziet er zeker goed uit.

Dank je John, ik ben er geheel en al tevreden mee ! Het is wat mij betreft goed zo. De "wilde" audiojaren liggen achter mij !
Als ik in de jaren, dat ik je ken, gelezen heb, wat voor installaties je allemaal hebt gehad, is dit eigenlijk maar een beginners setje.

Wel heel mooi, dat je na al dat audio geweld wat je in je bezit hebt gehad, nog gewoon kan genieten van een redelijk normale set. Dat heet tevreden zijn met de kleine geneugten des levens.

Nou John de geneugtes zijn bepaald niet klein, want deze "beginners" set laat een weergave horen waarvan je verbaasd zult staan.
Zo bedoel ik het ook niet Jan, mijn post heeft alleen maar een positieve lading. :)

Ja John, ik vat het ook niet verkeerd op hoor en jou kennende weet ik dat je e.e.a niet negatief bedoeld. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat de Celestions in combinatie met de Elac Sub 2040 Esp verbazingwekkend groots en ruimtelijk klinken. Het is echt een set van niveau.
Marcel gaf dit m.i. ook duidelijk weer in zijn  verslag.

De set laat in combinatie met mijn luisterruimte een opvallend ruimtelijke en gedetailleerde weergave horen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Luisteren bij Audiofreak
« Reactie #17 Gepost op: 06 juni 2023, 07:05:36 »
Dat is mooi kerel, geniet er maar lekker van!

Ik kom zeker nog een keer bij je luisteren Jan, maar ik zit nu in een spannende periode op het gebied van medicatie. Dat gaat erg goed, maar ik wil geen enkel risico nemen, dat ik me ergens slecht ga voelen. Eerst maar even een lange stabiele periode hebben en dan durf ik het ea wel weer aan. Toppie!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Luisteren bij Audiofreak
« Reactie #18 Gepost op: 06 juni 2023, 07:41:56 »
Wat in het vat zit verzuurt niet John. Neem rustig de tijd. Ik hoop voor jou dat de nieuwe medicatie het verwachte resultaat mag geven.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Luisteren bij Audiofreak
« Reactie #19 Gepost op: 06 juni 2023, 07:45:53 »
Wat in het vat zit verzuurt niet John. Neem rustig de tijd. Ik hoop voor jou dat de nieuwe medicatie het verwachte resultaat mag geven.
Het is het gedeeltelijk afbouwen van een in gebruik hebbend medicijn. We praten binnenkort wel even bij via pb Jan.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Luisteren bij Audiofreak
« Reactie #20 Gepost op: 06 juni 2023, 07:49:46 »
Is goed John :)