Auteur Topic: De vleugel (als tegenhanger van het orgel)  (gelezen 8335 keer)

Martin Schouten

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 214
  • You can only do things by heart, when you mean it.
    • Multimedia Hifi Solutions
De vleugel (als tegenhanger van het orgel)
« Gepost op: 01 maart 2013, 21:32:53 »
Het orgel is een mooi instrument alleen heb ik er geen plaats voor in mijn huis.

En voor een grote vleugel hadden wij ook geen plaats.

Dus wil ik het hebben over onze Rippen Staande Vleugel. Pracht muziekinstrument. Helaas ben ik nog aan het uitzoeken hoe ik mijn foto's in dit forum kan plaatsen (misschien wat hulp aub), maar zodra ik eruit ben of geholpen ben. Zet ik wat plaatjes op dit forum.

Het is een volwaardige vleugel waar bekende Nederlanders al op gespeeld hebben (zoals een herman brood). Hij vond het een pracht instrument.
Helaas heb ik er geen foto's van. Maar het ging die avond heel snel en voor ik het wist was hij binnen en was hij aan het optreden. Het was heel bijzonder.

De vleugel wordt nu momenteel bespeeld door mijn vrouw en mijn dochter. Ik kan wel wat noten lezen en spelen maar mooi (niet aan mij besteed).
Ik gebruik de vleugel wel als referentie.

Ik ben nog niet zo lang op het forum dus hulp met plaatsen van foto's kan ik wel gebruiken. Ook voor andere onderdelen.
Woonkamer: Polkaudio LSi9(f)/LSiC(c)/LSiFX(r)  Polkaudio: subwoofer DSWpro660wi (2)    Onkyo PA-MC5500   Onkyo PR-SC5507    Pioneer PL300     Zelfbouw: Silverstone       Kabels: Oehlbach en Cambridge en Homemade

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: De vleugel (als tegenhanger van het orgel)
« Reactie #1 Gepost op: 01 maart 2013, 21:38:15 »
Welkom!

Foto's kun je uploaden bij sites zoals tinypics, imageshack.us enz.

Je mag me een paar foto's per mail sturen, dan plaatst ik ze in je bericht. 


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.