Hifi hardware > Bekabeling

RCA kabel voor platenspeler.

(1/5) > >>

Ener:
Ik ben op zoek naar een goede rca kabel voor mijn platenspeler naar de phonoversterker en van de phono naar de versterker. Nu ben ik niet van de bij maanlicht gesmede en met elvenpies besprenkelde kabels, maar ik weet wel dat zeker die van de platenspeler naar de phono van goede kwaliteit moet zijn. Voor de kabel van de phono naar de versterker wil ik dan dezelfde hebben.
Nu heb ik bij RU Connected kabels gezien die goed gereviewed worden, en niet te duur zijn. €24,95 voor een meter.
 https://www.ruconnected.nl/kabels/18-interlink-cinch-tulp-1m.html?gclid=Cj0KCQjw1N2TBhCOARIsAGVHQc7UmMDEhXh0y0aA6JJi9l7ungI9whwT-o6AtzrEQU-vnGyDgrSHZVIaAh7OEALw_wcB
Ik krijg helaas geen antwoord op mijn emails, beetje jammer, met de vraag over de capaciteit. Ik heb begrepen dat deze laag moet zijn voor een platenspeler. Klopt dit, en lijken jullie deze kabels iets?

dekkersj:
Voor MM elementen zou die capaciteit per meter het liefst laag moeten zijn, normaal compenseer je voor de afsluitcapaciteit in de voorversterker. Iets wat er al is, krijg je niet meer weg, het is een parallelschakeling van capaciteit. Je komt dan doorgaans op dunne coax kabeltjes.

Groet,
Jacco

JohnK:
Ik gebruik zelf RG58 met Neutrik pluggen, voldoet erg goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ener:

--- Citaat van: JohnK op 08 mei 2022, 19:28:44 ---Ik gebruik zelf RG58 met Neutrik pluggen, voldoet erg goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

--- Einde van citaat ---

Heb je die zelf gemaakt?

JohnK:

--- Citaat van: Ener op 08 mei 2022, 19:39:45 ---
--- Citaat van: JohnK op 08 mei 2022, 19:28:44 ---Ik gebruik zelf RG58 met Neutrik pluggen, voldoet erg goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

--- Einde van citaat ---

Heb je die zelf gemaakt?

--- Einde van citaat ---
Jazeker, spulletjes gehaald bij Fakkert in Zwolle.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie