Auteur Topic: Irritatie van de dag, politiek gerelateerd.  (gelezen 45900 keer)

bram freestone

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
Re: Irritatie van de dag, politiek gerelateerd.
« Reactie #525 Gepost op: 05 juli 2025, 14:11:07 »
Spanje had geen zin in de 5% defensie uitgaven van trump....trump bedreigd spanje en nu???
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #526 Gepost op: 05 juli 2025, 14:29:28 »
Dit speelde al ruim voordat Trump ingezworen werd.
Spanje wil Chinese EV's assembleren met veel Europese/ Spaanse onderdelen.
De term 'breaking' is dus nogal lachwekkend.
An inability to grasp science is no argument against it....

wim72

• Jr. Member
  • **
« Reactie #527 Gepost op: 05 juli 2025, 14:53:45 »
Spanje en Portugal liggen in het uiterste zuidwestelijke punt van Europa en geografisch gezien ook het verste weg van zonder namen op te noemen alle grotere mogendheden, politieke bewegingen en regime's die een bedreiging zouden kunnen vormen voor het vrije democratische westen het is dus ook vrij logisch gezien hun ligging dat zij minder willen bijdragen aan de collectieve verdediging van het continent en de NAVO-organisatie als geheel in vergelijking met landen gelegen aan de uiterste buitengrenzen.
Maar toch zijn ze onderdeel van die organisatie en iedereen moet gewoon dezelfde bijdrage leveren wat onderling is afgesproken of uitstappen maar dat willen deze landen blijkbaar ook niet en een uitzonderingspositie voor deelnemende landen ben ik het niet mee eens...

sterremuur

• Sr. Member
  • Ja, ik ook hier!
    • Sterremuur!
« Reactie #528 Gepost op: 05 juli 2025, 16:07:57 »
Ik klik daar nooit op.!!!

Het is mij te schreeuwerig
Ook actief met tapedeckforum

Bryston power

• Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • Een dag niet genoten is een dag niet geleefd!!
« Reactie #529 Gepost op: 05 juli 2025, 18:50:56 »
Spanje had geen zin in de 5% defensie uitgaven van trump....trump bedreigd spanje en nu???

Bram... Ik irriteer me een beetje aan het feit dat je dit soort filmpjes blijft posten welke je probeert ons door de strot te duwen als zijnde waarheid. Als ik de MSN home pagina op mijn werk open heb ik heel de dag deze onzin.
Trek dit soort in mijn ogen propaganda eens door AI en je antwoorden daar geven je veel meer dan de platte format op YouTube.

Het zijn kernwoorden welke nooit het hele verhaal vertelt..

Please stop.

Dank Bryston.
Roksan Attessa - Dynaudio Emit 30 - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
« Reactie #530 Gepost op: 05 juli 2025, 19:27:42 »

Bram... Ik irriteer me een beetje aan het feit dat je dit soort filmpjes blijft posten welke je probeert ons door de strot te duwen als zijnde waarheid. Als ik de MSN home pagina op mijn werk open heb ik heel de dag deze onzin.
Trek dit soort in mijn ogen propaganda eens door AI en je antwoorden daar geven je veel meer dan de platte format op YouTube.

Please stop.

Dank Bryston.

Good Posting

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Ando

• Hero Member
    • De andere hobby...
« Reactie #531 Gepost op: 05 juli 2025, 20:33:06 »

Please stop.

Dank Bryston.
Views leveren geld op en dat is het enige waar dit om gaat. Bij elkaar geraapte onzin, meer niet. Zou verboden moeten worden.

Groeten, Ando.
Science is no democracy

renes

• Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
« Reactie #532 Gepost op: 05 juli 2025, 23:55:10 »
Bram in de negeerstand zetten en je bent van die wappieonzin af. Wel de discipline opbrengen om het niet alsnog te openen, wat niet zo heel moeilijk is omdat je weet dat hij de grootst mogelijke onzin post. Het negeren gaat mij moeiteloos af.
Eens buizen altijd buizen.

Dmt 15 mkII

• Hero Member
« Reactie #533 Gepost op: 06 juli 2025, 09:48:03 »
Bram in de negeerstand zetten en je bent van die wappieonzin af. Wel de discipline opbrengen om het niet alsnog te openen, wat niet zo heel moeilijk is omdat je weet dat hij de grootst mogelijke onzin post. Het negeren gaat mij moeiteloos af.
scrol die wappie onzin direct door,lees alleen zijn audio gerelateerde berichten,maar die snijden ook geen hout, man kraamt alleen maar bagger uit

Ando

• Hero Member
    • De andere hobby...
« Reactie #534 Gepost op: 06 juli 2025, 11:01:38 »
scrol die wappie onzin direct door,lees alleen zijn audio gerelateerde berichten,maar die snijden ook geen hout, man kraamt alleen maar bagger uit
Bram post in elk geval wel in het juiste topic: zijn posts zijn voor mij de irritatie van de dag..

Groeten, Ando.
Science is no democracy

dekkersj

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Tempus fugit, memento mori.
    • amorgignitamorem.nl
« Reactie #535 Gepost op: 06 juli 2025, 12:28:05 »
Juist, ja.

Vanaf vandaag gaat de off-topic inhoud er dan ook af. De draad gaat om een irritatie van de dag, politiek gerelateerd. Dat wil dus zeggen dat het om een irritatie van de poster gaat, niet om eea filmpje dat iedereen kan vinden of iets wat geweldig is of etc etc.

De irritatie moet ook blijken uit hetgeen dat geschreven wordt, niet dat het een zoeplaatje / puzzel wordt in de vorm van een gelinkt filmpje of wat dan ook. Zoals men kan zien, is er al eea verwijderd.

Groet,
Jacco

Impulsresponsie: hernoem van "pdf" naar "7z", en uitpakken.
::
Downsampling: https://www.hififreaks.nl/index.php/topic,36.msg164041.html#msg164041
::
De dood is niet het einde, het is onderdeel van de levenscirkel.

renes

• Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
« Reactie #536 Gepost op: 07 juli 2025, 23:14:32 »
Schreeuwlelijk Wilders in Zwolle, ongelofelijk dat mensen nog steeds naar die man willen luisteren.
Eens buizen altijd buizen.

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #537 Gepost op: 08 juli 2025, 19:45:05 »
Schreeuwlelijk Wilders in Zwolle, ongelofelijk dat mensen nog steeds naar die man willen luisteren.
Tja lullen kunnen ze goed, maar werken in de tweede kamer ho maar. Het is alleen vulling van stoeltjes, en dat nog geeneens, ze komen zelfs die stoeltjes niet vullen. Zonde van je belastingcenten om daar op te stemmen is mijn mening.

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #538 Gepost op: 08 juli 2025, 19:48:46 »
Met grote verwondering gekeken deze ochtend naar het ontbijt journaal dat Benjamin Netanyahu een veer in reet van Trump probeert te steken om hem voor te dragen voor de Nobel prijs voor de vrede  :rofl:
Of had dit bericht in het topic “humor” moeten staan  ;)

JohnK

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
« Reactie #539 Gepost op: 08 juli 2025, 20:54:02 »
Het wordt pas echt humor als hij hem daadwerkelijk gaat krijgen 🥸

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…