Het is in deze wereld , naar mijn idee, nog maar heel moeilijk te bepalen wie het echte nieuws brengt. Wie de waarheid brengt.
Is de echte waarheid wel bekend?
Willen we die wel weten?
Mijn collega met roots in Afrika ziet en hoort over hetzelfde onderwerp een hele andere waarheid via de nieuwsberichten uit zijn vaderland dan ik via de nieuwsberichten uit mijn vaderland.
Wie verteld de echte waarheid.
Veel waarheden die door iemand gelooft worden zijn waarheden die in iemand zijn straatje passen.
Kortom, sterkte met het vinden van de echte waarheid. Ik weet het niet.
Mijn waarheid is dat ik werk en leef om samen met mijn betere helft een zo leuk mogelijk leven te hebben en te houden.
Veel waarheden helpen me daarbij en andere waarheden een stuk minder.
Marcel
De waarheid is moeilijk te vinden en vooral in het westen en het westen bestaat nog uitsluitend uit de USA en de EU met een aandeel van pakweg 27%.
De rest, dus een grote meerderheid met als china en de brics staten als tegenpool heeft nu een grote meerderheid.
Uiteindelijk leid dat tot de ondergang van de USA en zijn bontgenoot de EU.
De motor van de EU is duitsland en die motor stotterd erg, dagelijks gaan er fabrieken op de fles door gebrek aan energie.
Dit voorzie ik ook voor NL want wij zijn afhankelijk van duitsland....dus een zo mogelijk mooi leven voor Marcel zit er in de toekomst niet rooskleurig uit.
China gaat in de toekomst bepalen wat de vooruitzichten zijn,en de usa wil zijn energie wel verkopen aan de EU maar wel tegen prijzen waar je van schrikt.
Trump wil zo veel mogelijk geld graaien uit de EU en dat lukt hem goed.