Auteur Topic: Irritatie van de dag, politiek gerelateerd.  (gelezen 40688 keer)

Be Tweeter

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
    • ARJANKU.IT service
Re: Irritatie van de dag, politiek gerelateerd.
« Reactie #300 Gepost op: 18 mei 2025, 16:45:28 »
Bram, je weerlegt geen enkele van mijn argumenten, je roeptoetert alleen maar over hoe jij denkt dat onze meningsvorming tot stand komt.
An inability to grasp science is no argument against it....

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #301 Gepost op: 19 mei 2025, 09:09:33 »
Bram, je weerlegt geen enkele van mijn argumenten, je roeptoetert alleen maar over hoe jij denkt dat onze meningsvorming tot stand komt.

Welke arumententen? waarover? en dat van onze meningvorming, wie is onze.....zijn dat de laatste leden die nog over zijn?...
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

JohnK

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
« Reactie #302 Gepost op: 19 mei 2025, 09:52:48 »
Bram is schijnbaar gevoelig over wat de Russische trollenfabrieken over ons uitstrooien. Kan hij ook niets aan doen.... Of Bram moet eens tv gaan kijken en het NOS journaal of RTL nieuws gaan volgen. Of Bram vindt dat die het ook niet bij het rechte eind hebben...
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
« Reactie #303 Gepost op: 19 mei 2025, 10:56:47 »

Welke arumententen? waarover? en dat van onze meningvorming, wie is onze.....zijn dat de laatste leden die nog over zijn?...

Lezen Bram.  BE en ik hebben gereageerd op je post.

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #304 Gepost op: 19 mei 2025, 11:40:42 »
Bram is schijnbaar gevoelig over wat de Russische trollenfabrieken over ons uitstrooien. Kan hij ook niets aan doen.... Of Bram moet eens tv gaan kijken en het NOS journaal of RTL nieuws gaan volgen. Of Bram vindt dat die het ook niet bij het rechte eind hebben...

Kijk en daar hebben we het probleem...wat de bovenstaande propaganda media voor leugens vertellen heb jij helemaal niet door...het westen bestaat nog uit 27% incl de USA.... want dat is de rest en die ligt boven de 65% en die rest volg ik ook en daar hoort wikileaks ook nog bij en daar ligt meer waarheid dan je lief is...en jazekers die van wikileaks die dat nieuws brengen pakken ze op en krijgen minimaal levenslang, buiten dat zijn er nog genoeg niet westerse info
waar de waarheid een hoofdrol speelt en geen censuur word toegepast.en jazekers we worden gecencuurt door de big brother USA.
Zelfs de oorlog in de oekraine word gevoerd vanuit duitsland (USA basis Wiesbaden)
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7

dekkersj

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Tempus fugit, memento mori.
    • amorgignitamorem.nl
« Reactie #305 Gepost op: 19 mei 2025, 11:57:12 »
Ground News, voor als je een breed gefundeerde mening wil ontwikkelen.

Groet,
Jacco
Impulsresponsie: hernoem van "pdf" naar "7z", en uitpakken.
::
Downsampling: https://www.hififreaks.nl/index.php/topic,36.msg164041.html#msg164041
::
De dood is niet het einde, het is onderdeel van de levenscirkel.

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #306 Gepost op: 19 mei 2025, 12:09:35 »
Je hebt wederom niet inhoudelijk gereageerd en gaat weer vrolijk verder met roeptoeteren.

bram freestone

• Hero Member
« Reactie #307 Gepost op: 19 mei 2025, 13:06:40 »
Je hebt wederom niet inhoudelijk gereageerd en gaat weer vrolijk verder met roeptoeteren.

Tuurlijk ga ik verder roepen omdat jij dag en nacht met hetzelfde liedje komt met het inhoudelijke reageren,in de hoop dat dat ik dat niet kan.
Met jouw is het al jaaaren hetzelfde liedje en dat samen met jouw 2 of 3 maatjes.....krijg net nog een dringend bericht.....van Bram ga daar niet verder op in
het kliekje verziekt het hele forum....en dat van een ander lid die dat ook spuugzat is. :sceptic:
 Wharfedale diamond 10.7

JohnK

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
« Reactie #308 Gepost op: 19 mei 2025, 13:54:03 »

Kijk en daar hebben we het probleem...wat de bovenstaande propaganda media voor leugens vertellen heb jij helemaal niet door...het westen bestaat nog uit 27% incl de USA.... want dat is de rest en die ligt boven de 65% en die rest volg ik ook en daar hoort wikileaks ook nog bij en daar ligt meer waarheid dan je lief is...en jazekers die van wikileaks die dat nieuws brengen pakken ze op en krijgen minimaal levenslang, buiten dat zijn er nog genoeg niet westerse info
waar de waarheid een hoofdrol speelt en geen censuur word toegepast.en jazekers we worden gecencuurt door de big brother USA.
Zelfs de oorlog in de oekraine word gevoerd vanuit duitsland (USA basis Wiesbaden)
Ik zou zeggen, blijf lekker verder leven in je bubbel maar val mij er niet mee lastig. Als je de waarheid wilt aantonen met Youtube-filmpjes ben je de weg allang kwijtgeraakt.
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

renes

• Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
« Reactie #309 Gepost op: 19 mei 2025, 14:23:47 »
Ik heb Bram al een hele tijd op "je negeert deze gebruiker" staan want er kwam alleen maar onzin uit zijn toetsenbord en blijkbaar is dat nog steeds het geval. Ik blijf deze gebruiker negeren. 8)
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2025, 14:41:16 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Frits Denon

• Hero Member
  • Elac addict
« Reactie #310 Gepost op: 19 mei 2025, 15:05:27 »
Ik heb Bram al een hele tijd op "je negeert deze gebruiker" staan want er kwam alleen maar onzin uit zijn toetsenbord en blijkbaar is dat nog steeds het geval. Ik blijf deze gebruiker negeren. 8)

Kan dat via een forum instelling?
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac; FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Paul

• Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Doet mij maar buisjes
« Reactie #311 Gepost op: 19 mei 2025, 15:26:38 »

Ja dat kan zie screenshot.

renes

• Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
« Reactie #312 Gepost op: 19 mei 2025, 15:44:44 »

Ik hoorde ervan en na even te hebben gezocht vond ik het, zie post van Paul.
Ik wil me niet ergeren aan mensen op het forum, zo heb ik 2 op negeren staan. Je kunt de berichten alsnog lezen als je dat wil maar tot nu toe heb ik de dicipline opgebracht om dat niet te doen.
Eens buizen altijd buizen.

Frits Denon

• Hero Member
  • Elac addict
« Reactie #313 Gepost op: 19 mei 2025, 16:34:25 »
Ok. Gevonden. Dank!
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac; FS 249.3, Vela BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Accuphase DP 410, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #314 Gepost op: 19 mei 2025, 16:39:17 »
 En wederom reageert Bram niet inhoudelijk en roeptoetert weer wat anders.
Je kunt het kennelijk niet.
Ook hier ga je wederom in de 'negeerstand'
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2025, 13:17:49 door Be Tweeter »