Dit dus. Een kleine greep, er kan nog veel en veel meer over geschreven worden.Maar dit is allemaal aan je voorbijgegaan, Kwabbernoot?Groet,Jacco
Inmiddels geschiedenis en bekend, nu een zomerresses en dan maar kijken hoe verder.
Citaat van: Paul op 07 juli 2023, 22:24:41Inmiddels geschiedenis en bekend, nu een zomerresses en dan maar kijken hoe verder. We gaan eerst op vakantie..... Daar begrijp ik niks van. Het is crisis! Ik hoef de dossiers niet meer te noemen, toch?
Mij niet, ik had graag 150 partijen gezien.Waar het volgens mij misgaat, is een bindend regeerakkoord. Op slag veranderen de politici in zombies die leven in angst.Groet,Jacco Verstuurd vanaf mijn FNE-NX9 met Tapatalk
Dan had je blijkbaar ten minste 10 man op de verkeerde stoel zitten.Die mensen worden gekozen door het volk en moeten in alle vrijheid hun werk kunnen doen. Geen kartelvorming op basis van angst cultuur.Groet,Jacco Verstuurd vanaf mijn FNE-NX9 met Tapatalk
Op een paar na het hele zooitje functie elders. Het zou er van opknappen.
Citaat van: dekkersj op 07 juli 2023, 22:13:09Dit dus. Een kleine greep, er kan nog veel en veel meer over geschreven worden.Maar dit is allemaal aan je voorbijgegaan, Kwabbernoot?Groet,JaccoNee, maar nogmaals, ik zie geen betere opties in het politieke landschap. De tijd van een paar grote partijen die gemakkelijk een meerderheid kunnen vormen met een partij ernaast en eventueel nog een kleine, is wel voorbij. Teveel "kleine" partijen en dus teveel water bij de wijn.Dat wordt bij de volgende verkiezingen niet anders. En VVD zal nog steeds de grootste blijven, denk ik.Dan komt de BBB. Maar die twee hebben nu ook geen meerderheid. Wie moet daar dan naast komen? CDA? CU? Die wegen zijn nu ook redelijk afgesloten. Groen Links/PvdA? Denk het niet. PVV?Waar zou jij graag zien dan, Jacco?Groeten...