Toch wel een beetje apart (maar wel heel verstandig Hififreak

), want eerst word je zo ongeveer verketterd als je op dit forum over politiek schrijft en nu kan het ineens wel, maar goed beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Ik vond dat de (uiteraard fatsoenlijke) vrijheid van meningsuiting deze week aardig de nek werd omgedraaid.
Ik vind ook niet dat men elkaar in de haren moet vliegen, maar met valide argumenten moet komen.
Als we het bijvoorbeeld hebben over hetgeen er van de week in Groningen gebeurde, dan heb je het volgens mij over een schandalige zaak en idem dito als het over de toeslagaffaire gaat en dat zijn nog maar twee missers uit een groter scala aan blunders en missers.
Er gaat behoorlijk wat mis in Den Haag en het lijkt de bewindslieden (op enkele uitzonderingen na) weinig of niet te deren wat ze (delen van) de bevolking aan doen.
Er wordt weleens over de "politieke elite" gesproken en dan neig ik er na om dit voor mijzelf af te doen af te doen als "wappies" gezwets, maar zo langzamerhand bekruipt mij het gevoel dat ze er niet helemaal naast zitten (sic).
Goed, dat is hoe ik er momenteel tegen aankijk en dat mag wat mij betreft iedereen weer anders vinden.
Ik zou zelf graag een zakenkabinet zien met deskundige lieden die met de poten in de klei staan en weten waar het om gaat.