Auteur Topic: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.  (gelezen 64657 keer)

Ando

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
    • De andere hobby...
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #420 Gepost op: 21 januari 2025, 17:47:05 »
Zo maar eens kijken of we het een beetje op temperatuur kunnen krijgen. En maar eens op zoek naar een minder belaste fase, wellicht kunnen we daar iets mee.

Groeten, Ando.
18,5 graden was vandaag het maximaal haalbare. Uurtje eerder naar huis gegaan om de voeten op te warmen..

Groeten, Ando.
Science is no democracy

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #421 Gepost op: 08 februari 2025, 12:55:21 »
Bertazzoni oven nu al voor de 4e keer element defect geraakt.
We hebben met deze oven pech. De rubbers van de oven la is al tig keer vervangen en het verwaringselement voor de hetelucht is nu 4x vervangen (waarvan ikzelf al twee keer zelf heb vervangen).
Wat een rotzooi is dit zeg.

Het is dat ik een beetje handig ben en dit zelf kan vervangen. Maar ik koop dit merk nooit meer.
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2025, 12:57:50 door mmuetst »

renes

• Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
« Reactie #422 Gepost op: 08 februari 2025, 19:16:15 »
Aan de naam te lezen een Italiaan. In de bakkerijwereld heb ik slechte ervaringen met Italiaanse apparatuur, rotzooi. Ziet er mooi uit maar de werking is knudde. Nadat ik ervaring had opgedaan nooit weer Italiaanse apparatuur aangeschaft en altijd ontraden.
Eens buizen altijd buizen.

Hififreak

• www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl

Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

renes

• Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Eens buizen altijd buizen.

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #425 Gepost op: 08 februari 2025, 20:02:55 »
Tja, achteraf is het mooi wonen zeg ik altijd maar weer. Het volgende fornuis wordt geen Bertazzoni, dat mag wel duidelijk zijn,

dickster

• Hero Member
« Reactie #426 Gepost op: 08 februari 2025, 20:32:14 »
Maar wat was dan de reden dat je voor dit merk gegaan bent dan?

grt Dick
Advance Paris Myconnect 250
musical fidelity round table
everything but the box terra 2 en subterranean 2
Dropveters als bekabeling

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #427 Gepost op: 08 februari 2025, 20:38:42 »
Maar wat was dan de reden dat je voor dit merk gegaan bent dan?

grt Dick
We vinden het er mooi uit zien. We wilden eerst een jaren 60 Smeg koelkast in de keuken, maar mijn zus had al zo’n koelkast en dat was een ramp, ook snel defect. Dus was dit het alternatief. En ik moet zeggen, het ziet er aan de buitenkant mooi uit. Maar technisch is het dus een ramp. Behalve het gasfornuis, dat werkt prima.
Als we wisten wat de kwaliteit zo zijn van dit fornuis (oven) dan hadden we zeker iets anders gekocht. Toen te weinig onderzoek gedaan naar de kwaliteit. Je bent druk met je nieuwe huis dus niet voldoende tijd voor genomen.

dickster

• Hero Member
« Reactie #428 Gepost op: 08 februari 2025, 21:39:30 »
Dat is nou precies wat ik van Italiaanse spullen vind. Je moet Italianen alleen dingen laten ontwerpen en het daarna door Duitsers laten produceren. Ik heb ooit wat Italiaanse auto's gehad en dat was altijd drama. Mooi design maar kwalitatief bedroevend.
Maar goed. Ik kan me voor  jou voorstellen dat het gewoon balen is. Je verwacht met en oven of een fornuis jarenlang plezier te hebben. Sterkte.

Dick

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #429 Gepost op: 08 februari 2025, 21:51:38 »
Dat is nou precies wat ik van Italiaanse spullen vind. Je moet Italianen alleen dingen laten ontwerpen en het daarna door Duitsers laten produceren. Ik heb ooit wat Italiaanse auto's gehad en dat was altijd drama. Mooi design maar kwalitatief bedroevend.
Maar goed. Ik kan me voor  jou voorstellen dat het gewoon balen is. Je verwacht met en oven of een fornuis jarenlang plezier te hebben. Sterkte.

Dick
Helemaal mee eens. Voordeel is dat ik handig ben en als dit element (heb toch weer een orgineel vervanging gekocht) toch weer na twee jaar defect raakt, we gewoon voor een Siemens element gaan met ongeveer dezelfde afmetingen en vermogen. Die dan ook nog eens goedkoper is  ;)

Markus

• Trade Count: (4)
  • Hero Member
« Reactie #430 Gepost op: 11 februari 2025, 12:23:00 »
Aan de naam te lezen een Italiaan. In de bakkerijwereld heb ik slechte ervaringen met Italiaanse apparatuur, rotzooi. Ziet er mooi uit maar de werking is knudde. Nadat ik ervaring had opgedaan nooit weer Italiaanse apparatuur aangeschaft en altijd ontraden.

Nou, bij een firma waar ik ooit werkzaam was, bijFranse bouwer (Bongard) een opdracht weggelegd voor het (na)bouwen van twee (thermische) olie ovens; Dat was twee keer migrainefeest.

;D

Italiaans, Frans, Spaans, etc... vaak....  :-X
Lyngdorf - Array - C.E.C. - Sony - Phonomena - Audio Technica

Ando

• Hero Member
    • De andere hobby...
« Reactie #431 Gepost op: 02 maart 2025, 10:31:25 »
Na de Dyson heeft ook de Silex de geest gegeven. Wat ee feest

Groeten, Ando.
Science is no democracy

dickster

• Hero Member
« Reactie #432 Gepost op: 02 maart 2025, 10:59:15 »
Daar kunnen de Spanjaarden ook wat van. Ik heb ooit bij een Spaans chemiebedrijf gewerkt die een fabriek in Nederland lieten bouwen. Die fabriek was een kopie van een fabriek die ze in Spanje ook hadden staan alleen dan 4 keer groter. En dat 4 keer groter was letterlijk. Afsluiters en regelkleppen die in Spanje op 1 meter hoogte zaten bevonden zich in deze fabriek op 4 meter hoogte ;D ;D ;D
In die Fabriek stonden overal steigers en stellingen om afsluiters en aanverwante artikelen te kunnen bereiken en bedienen.
Het was 1 groot drama. Na 4 maanden de handdoek in de ring gegooid.

grt Dick