Auteur Topic: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.  (gelezen 20207 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #165 Gepost op: 27 maart 2023, 08:07:54 »
Irritatie van dit weekend!!

Twee lelijke en goed voelbare krassen in het leer van mijn stuurwiel van de zwarte bolide veroorzaakt door iemand van de garage waar deze afgelopen donderdag en vrijdag is geweest.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

dickster

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.088
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #166 Gepost op: 27 maart 2023, 11:46:42 »
Ik mag toch hopen dat de garage daar zijn verantwoordelijkheid in neemt. Waardeloos!

grts Dick
Advance Paris Myconnect 250
pro-ject debut pro
T+A criterion TCI 2E
Cardas quadlink 5c

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.226
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #167 Gepost op: 27 maart 2023, 12:59:43 »
En anders was dat de laatste keer, garages genoeg.

Groet,
Jacco

Verstuurd vanaf mijn FNE-NX9 met Tapatalk


Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.572
  • Liever een Adam!
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #168 Gepost op: 27 maart 2023, 13:09:50 »
Waardeloos Marcel!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Ener

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 411
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #169 Gepost op: 27 maart 2023, 15:35:14 »
Ik irriteer me mateloos aan het vreselijke takke weer.
Feiten geven niets om gevoelens.

Jan

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 874
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #170 Gepost op: 27 maart 2023, 18:39:35 »
Ik irriteer me aan mensen die in een dure auto rijden, maar geen geld meer hadden voor de  richtingaanwijzers. Vooral als je staat te wachten bij een rotonde komt het regelmatig voor dat mensen hun richtingaanwijzer niet activeren als ze voor je rechts afslaan.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #171 Gepost op: 27 maart 2023, 20:32:07 »
Ik irriteer me aan mensen die in een dure auto rijden, maar geen geld meer hadden voor de  richtingaanwijzers. Vooral als je staat te wachten bij een rotonde komt het regelmatig voor dat mensen hun richtingaanwijzer niet activeren als ze voor je rechts afslaan.

 Good Posting






Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.179
    • De andere hobby...
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #172 Gepost op: 30 maart 2023, 21:46:07 »
Ik irriteer me aan mensen die in een dure auto rijden, maar geen geld meer hadden voor de  richtingaanwijzers. Vooral als je staat te wachten bij een rotonde komt het regelmatig voor dat mensen hun richtingaanwijzer niet activeren als ze voor je rechts afslaan.

 Good Posting
Het gedrag op rotondes is echt een drama. Geen richting aangeven, stoppen als er geen verkeer aan komt, uiterst traag een rotonde over, vreselijk irritant.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #173 Gepost op: 27 juli 2023, 23:12:01 »
Ik kijk met een scheel oog B&B vol liefde mee, omdat mijn betere helft het niet wil missen.  Ik zal jullie het commentaar van haar onthouden.  ;D

Wat me opvalt is dat de jongere garde zich niet uit kan drukken zonder te pas en onpas zich te bedienen van Engelse woorden.  Daarnaast zijn ze erg zweverig en vraag ik me af of we daarmee de oorlog gaan winnen.  Ze leggen een dermate "wijsheid" aan de dag, waarmee je m.i. nauwelijks je eigen broek op kunt houden.  Daarnaast hebben ze het wel allemaal uitgevonden en wekt men de wijsheid in pacht te hebben op een leeftijd voor in de twintig.  Dan denk ik: Waar haal je de gore arrogantie vandaan en is er niemand in jullie omgeving die je eens een keer op je nummer zet "of in de hoek trapt"?  Jullie zullen het snappen, ik ben geen fan van het programma.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.369
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #174 Gepost op: 27 juli 2023, 23:18:49 »
Ik kijk met een scheel oog B&B vol liefde mee, omdat mijn betere helft het niet wil missen.  Ik zal jullie het commentaar van haar onthouden.  ;D

Wat me opvalt is dat de jongere garde zich niet uit kan drukken zonder te pas en onpas zich te bedienen van Engelse woorden.  Daarnaast zijn ze erg zweverig en vraag ik me af of we daarmee de oorlog gaan winnen.  Ze leggen een dermate "wijsheid" aan de dag, waarmee je m.i. nauwelijks je eigen broek op kunt houden.  Daarnaast hebben ze het wel allemaal uitgevonden en wekt men de wijsheid in pacht te hebben op een leeftijd voor in de twintig.  Dan denk ik: Waar haal je de gore arrogantie vandaan en is er niemand in jullie omgeving die je eens een keer op je nummer zet "of in de hoek trapt"?  Jullie zullen het snappen, ik ben geen fan van het programma.
awesome! Tja de tijd dat we vroeger gewoon de kroeg inliepen en tegen een leuk grietje riepen “neuken?” Is niet meer  :) (PS sommige vroegen: “wil je mijn brommer even zien”  ;), maar het kwam op het zelfde neer….waar is die tijd van toen?).
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2023, 23:21:58 door mmuetst »

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #175 Gepost op: 28 juli 2023, 06:10:18 »
Bij ons is er inmiddels wat jong volk op kantoor bij gekomen.
Als ze in het werk rooster zien dat ze over drie weken een keer 5 dagen moeten werken ipv de gebruikelijke 4 dan zie je ze wit wegtrekken.
Ja, zeggen ze dan, ik moest vorig jaar ook al een keer 5 dagen werken, daar ben ik nu nog van aan het bijkomen.

Maar ja er moet evenwicht zijn tussen privé en werk.  ZZzzzzuuuuucchhhtt wat een mietjes.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #176 Gepost op: 28 juli 2023, 10:33:22 »
Maar ja er moet evenwicht zijn tussen privé en werk.  ZZzzzzuuuuucchhhtt wat een mietjes.

Marcel

Ik hoor nogal eens dat het werk hun vrije tijd niet in de weg moet zitten.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

dickster

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.088
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #177 Gepost op: 28 juli 2023, 11:09:47 »
Ik kijk met een scheel oog B&B vol liefde mee, omdat mijn betere helft het niet wil missen.  Ik zal jullie het commentaar van haar onthouden.  ;D

Wat me opvalt is dat de jongere garde zich niet uit kan drukken zonder te pas en onpas zich te bedienen van Engelse woorden.  Daarnaast zijn ze erg zweverig en vraag ik me af of we daarmee de oorlog gaan winnen.  Ze leggen een dermate "wijsheid" aan de dag, waarmee je m.i. nauwelijks je eigen broek op kunt houden.  Daarnaast hebben ze het wel allemaal uitgevonden en wekt men de wijsheid in pacht te hebben op een leeftijd voor in de twintig.  Dan denk ik: Waar haal je de gore arrogantie vandaan en is er niemand in jullie omgeving die je eens een keer op je nummer zet "of in de hoek trapt"?  Jullie zullen het snappen, ik ben geen fan van het programma.
Ik moet het ook semi volgen omdat mijn meisje er ook graag naar kijkt. Het zijn niet alleen de jongelingen waar ik me over verbaas maar ik zag gisteravond een stel van middelbare leeftijd bovenop een toren tegen elkaar staan schreeuwen om een verbinding tot stand te brengen :rofl: :rofl:
Ik vraag me dan serieus af of we dan inmiddels niet met zijn allen van de draaimolen gevallen zijn. En idd. Ik ben ook geen fan.

Grts Dick
Advance Paris Myconnect 250
pro-ject debut pro
T+A criterion TCI 2E
Cardas quadlink 5c

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #178 Gepost op: 28 juli 2023, 13:15:30 »
Ik kijk met een scheel oog B&B vol liefde mee, omdat mijn betere helft het niet wil missen.  Ik zal jullie het commentaar van haar onthouden.  ;D

Wat me opvalt is dat de jongere garde zich niet uit kan drukken zonder te pas en onpas zich te bedienen van Engelse woorden.  Daarnaast zijn ze erg zweverig en vraag ik me af of we daarmee de oorlog gaan winnen.  Ze leggen een dermate "wijsheid" aan de dag, waarmee je m.i. nauwelijks je eigen broek op kunt houden.  Daarnaast hebben ze het wel allemaal uitgevonden en wekt men de wijsheid in pacht te hebben op een leeftijd voor in de twintig.  Dan denk ik: Waar haal je de gore arrogantie vandaan en is er niemand in jullie omgeving die je eens een keer op je nummer zet "of in de hoek trapt"?  Jullie zullen het snappen, ik ben geen fan van het programma.

Je brengt het wel spannend. Misschien moet ik dan toch maar eens een uurtje van mijn leven eraan spenderen.  ;D

dickster

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.088
Re: Irritatie van de dag....!!!!! Geen politiek.
« Reactie #179 Gepost op: 28 juli 2023, 14:00:57 »
Er gaat een wereld voor je open Kwabber ;D ;D ;D

Grts Dick
Advance Paris Myconnect 250
pro-ject debut pro
T+A criterion TCI 2E
Cardas quadlink 5c