Auteur Topic: Philips luidsprekers, prijzen, ervaringen, modificatie enz.  (gelezen 24826 keer)

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.254
  • Platenspelers en zo.
Re: Philips luidsprekers, prijzen, ervaringen, modificatie enz.
« Reactie #180 Gepost op: 12 december 2021, 19:50:56 »
Zeker. :)
I love vintage.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Philips luidsprekers, prijzen, ervaringen, modificatie enz.
« Reactie #181 Gepost op: 12 december 2021, 19:55:38 »
Alles bij elkaar? Kan wel goedkoper, denk ik. Zijn niet echt gekke waarden, lijkt me meer euro werk.

Groet,
Jacco

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Philips luidsprekers, prijzen, ervaringen, modificatie enz.
« Reactie #182 Gepost op: 12 december 2021, 21:42:38 »
Ik heb de prijs van iemand die al een dergelijke modificatie heeft uitgevoerd en die heeft gebruik gemaakt van MKP versies.
Ik laat me graag adviseren als het om een goedkopere oplossing gaat !

Dmt 15 mkII

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 476
Re: Philips luidsprekers, prijzen, ervaringen, modificatie enz.
« Reactie #183 Gepost op: 12 december 2021, 23:34:35 »
Als er bipolair in staat, is gegarandeerd de waarde verlopen en esr te hoog/niet meer volgens specificaties, Philips wou nog wel eens hun gele folie condensatoren gebruiken, die verlopen niet in waarde, maar esr zou wel eens buiten specificaties kunnen zijn gezien de leeftijd, verder lijkt mij jantzen crosscap of vergelijkbaar goed genoeg,de zin van dure condensatoren is ook al lang een discussie zonder end, ikzelf hoor geen grote  veranderingen,en wat ik hoor..zal eerder tussen mijn oren zitten..denk dan waarschijnlijk nuance verschillen te horen..

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Philips luidsprekers, prijzen, ervaringen, modificatie enz.
« Reactie #184 Gepost op: 13 december 2021, 08:46:55 »
Als er bipolair in staat, is gegarandeerd de waarde verlopen en esr te hoog/niet meer volgens specificaties, Philips wou nog wel eens hun gele folie condensatoren gebruiken, die verlopen niet in waarde, maar esr zou wel eens buiten specificaties kunnen zijn gezien de leeftijd, verder lijkt mij jantzen crosscap of vergelijkbaar goed genoeg,de zin van dure condensatoren is ook al lang een discussie zonder end, ikzelf hoor geen grote  veranderingen,en wat ik hoor..zal eerder tussen mijn oren zitten..denk dan waarschijnlijk nuance verschillen te horen..

Dank voor de informatie Peter.