Auteur Topic: Gaia: Werkt het wel of niet?  (gelezen 6211 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #15 Gepost op: 19 september 2021, 19:18:43 »
Geen idee.  Al een eeuwigheid niet geweest.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #16 Gepost op: 19 september 2021, 19:24:24 »
 wtf
Geen idee.  Al een eeuwigheid niet geweest.

  :rofl:  Zo oud ben je niet.  ;)

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.313
  • Elac addict
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #17 Gepost op: 19 september 2021, 19:30:40 »
Goed, het blijft voor mij een raadsel..... ??? Maar toch dank voor de werkende link.

Dan OT maar weer. Ik heb het HTForum topic geheel gelezen en de resultaten lijken toch positief te zijn. Alhoewel ik denk dat het in de marge is net als met speakerkabels, interlinks en voedingskabels.

Eerdaags is er een IEar hifi evenement in Tilburg, geloof ik, waar al eerder een vergelijk gedemonstreerd werd. Misschien ook nu, dan zou ik daar eens kunnen kijken.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

Dmt 15 mkII

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 476
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #18 Gepost op: 19 september 2021, 20:31:59 »
Spikes geven hier een effect dat mid en midlaag wat hard wordt, rubbers eronder net als Frits Denon werkt hier het beste,gewicht luidsprekers ligt op zo'n 60kg per stuk.

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.313
  • Elac addict
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #19 Gepost op: 19 september 2021, 21:27:13 »
Ik zie net dat er inderdaad daar een vergelijkingsmogelijkheid is.https://audioshowiear.nl/isoacoustics/

Misschien toch maar eens de rit maken dan. Een leuke audiodag is nooit weg.

Misschien ontmoet ik daar nog forum leden :).
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #20 Gepost op: 19 september 2021, 21:27:59 »
[...]

dat het in de marge is net als met speakerkabels, interlinks en voedingskabels.

[...]
Nou, dat doet nu werkelijk he-le-maal niets. Dus als het in die categorie valt: loslaten en verder.

Groet,
Jacco

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #21 Gepost op: 20 september 2021, 07:59:16 »
Klopt. Ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, ..............

Gewoon de goede link posten.   ;)

Het zal, maar zoeken op dat forum krijg ik niet voor elkaar. Dank aan Hans.

Ik verwijt je niks want de eerste link van Hans was gewoon een link om in te loggen en niet een verwijzing naar de info.   ;)

Het was geen link om in te loggen. Ik had namelijk gezocht op het HTforum en de resultaten had ik qua link gepost. Maar daar moet je dan dus voor ingelogd zijn.  ;D

Ingewikkeld allemaal.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.313
  • Elac addict
Re: Gaia: Werkt het wel of niet?
« Reactie #22 Gepost op: 20 september 2021, 13:00:04 »
Klopt. Ik weet niet hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, ..............

Gewoon de goede link posten.   ;)

Het zal, maar zoeken op dat forum krijg ik niet voor elkaar. Dank aan Hans.

Ik verwijt je niks want de eerste link van Hans was gewoon een link om in te loggen en niet een verwijzing naar de info.   ;)

Het was geen link om in te loggen. Ik had namelijk gezocht op het HTforum en de resultaten had ik qua link gepost. Maar daar moet je dan dus voor ingelogd zijn.  ;D

Ingewikkeld allemaal.

Gr. Hans

Als ik dus meer wil zoeken kan ik jou gewoon even vragen, ha,ha. ;D

Maar even zereneus, dank, Hans. De link gaf mij een beeld. Ritje naar Tilburg in November heb ik inmiddels in mijn agenda gezet. Elac is daar ook vertegenwoordigd, vind ik ook leuk om te zien / horen.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.