Hifi hardware > Bekabeling

Netfilters

<< < (8/8)

Marcel Dali:

--- Citaat van: Paul op 15 februari 2021, 09:57:09 ---Dat komt ook omdat jij in Ede woont. Ede = Echte digitale energie ;)

--- Einde van citaat ---

Owwww vandaar.   :rofl:
We hebben inderdaad een wel erg digitaal huis.
Geluisterd en gekeken wordt van digitale bronnen.
Er zijn vaak twee telefoons met het netwerk verbonden.
In mijn set zijn diverse apparaten met het www verbonden dan staan er op kantoor nog twee computers. In de woonkamer krijgt mijn laptop digitale deeltjes door de lucht.
Dan is er nog een telefoon welke als muziek streamer wordt gebruikt, via hotspot met een computer verbonden omdat de wifi op kantoor slecht is.
Daar staat ook nog een VoIP telefoon aangesloten op het netwerk.
Dus voldoende Ede digitale energie in de lucht.

Marcel

Marcel Dali:

--- Citaat van: Audiofreak op 15 februari 2021, 10:24:56 ---Hier ter plaatse geen gekraak en dat is een goede zaak ! ;D

--- Einde van citaat ---

En dat is best fijn om zonder gekraak te zijn.

Marcel

Frits:

--- Citaat van: Marcel Dali op 15 februari 2021, 11:15:53 ---
--- Citaat van: Jan op 15 februari 2021, 09:46:43 ---En als jij nu zou luisteren met Adam T5V actieve luidsprekers, hoor jij dan ook een onregelmatige gekraak?

--- Einde van citaat ---

Dat weet ik niet.  Voor zover ik weet storen er geen apparaten omdat er een defect is.
Maar wie weet heb ik eenzelfde probleem met deze set.
Ik zeg ook nergens dat er geen storing te vinden is op het lichtnet.
Wat ik wel zeg is dat je mag verwachten dat normaal goed werkende apparatuur geen storing zou moeten laten horen welke van het lichtnet komt.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de set ADAM waar het nu om gaat slecht spul is.
Er is wel iets bijzonders aan de hand.  Het zou fijn zijn als Dekkersj gelijk heeft en de voeding van de computer de boosdoener is.
En een nieuwe voeding de oplossing is.

Marcel

--- Einde van citaat ---

Als ik de pc aan heb en de actieve speakers op een andere bron (telefoon) maar op dezelfde 230V aansluiting als de pc zijn ze muisstil. Ik hoop ook dat Jacco het bij het goede eind heeft. Dit heeft in ieder geval niets te maken met kwaliteit van kabels, voor zover dat al van hoorbare invloed zou kunnen zijn.

Marcel Dali:
Frits, ik ga even verder in het topic waar het gaat over je probleem.

Marcel

Frits:

--- Citaat van: Marcel Dali op 15 februari 2021, 13:53:48 ---Frits, ik ga even verder in het topic waar het gaat over je probleem.

Marcel

--- Einde van citaat ---

top!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie