Hifi hardware > Luidsprekers en subwoofers

Piedpipers

<< < (10/10)

Frits Denon:
https://vintagehifibladen.wordpress.com/stereo-beeld-test/

Een aantal frontcovers herken ik, omdat ik ze gelezen heb. Cool

hrcc:

--- Citaat van: Be Tweeter op 17 februari 2021, 19:31:42 --- Test luidsprekers met Pied Piper

Dit vond men er ooit in een luistertest van. Het vervolg met een reactie van Gerbrand en de reactie daarop van Ruud Janssen was helemaal kostelijk.

--- Einde van citaat ---

De paar keer dat ik Ruud kort ontmoette omdat hij weer wat ouwdiozooi voor me fixte genoot ik altijd van zijn vlijmscherpe understatements...

Frits Denon:
Het zelfde ervaren met Cris Rutgers van Hepta. Vakman en techneut, maakt een mooi product, maar helaas wat minder commercieel.

Audiofreak:

--- Citaat van: hrcc op 19 februari 2021, 19:09:47 ---
--- Citaat van: Be Tweeter op 17 februari 2021, 19:31:42 --- Test luidsprekers met Pied Piper

Dit vond men er ooit in een luistertest van. Het vervolg met een reactie van Gerbrand en de reactie daarop van Ruud Janssen was helemaal kostelijk.

--- Einde van citaat ---

De paar keer dat ik Ruud kort ontmoette omdat hij weer wat ouwdiozooi voor me fixte genoot ik altijd van zijn vlijmscherpe understatements...

--- Einde van citaat ---

Een aardig no-nonsens mens ! Ik ga altijd graag bij hem  op bezoek !

renewouters:
Wat ik me kan herinneren van die Pied Pipers is dat je zodra je voor de eerste keer hoort even een wow-momentje hebt dat na een paar minuten om slaat in een "moet dan nu echt"....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie