Auteur Topic: Zin of onzin: Sbooster upgrade voor Lumin U1 Mini  (gelezen 14510 keer)

JanH

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 5
Zin of onzin: Sbooster upgrade voor Lumin U1 Mini
« Gepost op: 06 december 2020, 12:01:33 »
Hallo allemaal,

Ik ben al 20 jaar muzikant maar nog een leek in de Hifi wereld. Heb de afgelopen weken wat gebruikte spullen aangeschaft:
- Bel Canto REF500s eindversterker
- Bel Canto DAC 3.0
- Dynaudio Focus 260 speakers
- Lumin U1 Mini streamer
- Supra stekkerblok en stroomkabels
- Meicord Opal LAN kabel, Netgear GS308 switch

Ben al best blij met mijn geluid maar het schijnt dat een relatief simpele/goedkope update er nog een schep bovenop doet: een lineaire Sbooster voeding aan de Lumin U1 Mini knopen. Mijn vraag is dan eigenlijk: doe ik mijn huidige setje niet tekort als ik het om die laatste paar honderd euro laat.

Ik heb dit forum redelijk doorgespit en gemerkt dat de meesten van jullie gezond kritisch zijn dus ik ben heel benieuwd naar jullie mening hierover! :-)

Alvast dank voor jullie reacties!

Jan

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 874
Re: Zin of onzin: Sbooster upgrade voor Lumin U1 Mini
« Reactie #1 Gepost op: 06 december 2020, 12:17:01 »
Waar wil je de SBooster aansluiten? Ik zie alleen een 230 vac netentree.

JanH

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 5
Re: Zin of onzin: Sbooster upgrade voor Lumin U1 Mini
« Reactie #2 Gepost op: 06 december 2020, 12:22:03 »
Sbooster heeft daar een ombouwkitje voor (15 minuten), dit is hoe het werkt:

https://www.sbooster.com/images/bestanduploaden/Lumin%20Bracket%20manual%20update%20220319.pdf 

Als ik zie (dus puur met het oog van een leek) hoe dat schakelende Lumin voedinkje eruit ziet versus die lineaire Sbooster kan ik me wel voorstellen dat het iets doet.

Jan

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 874
Re: Zin of onzin: Sbooster upgrade voor Lumin U1 Mini