Auteur Topic: Speaker demo's op YouTube  (gelezen 1559 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Speaker demo's op YouTube
« Gepost op: 31 oktober 2023, 19:51:53 »
Iedereen heeft zijn eigen manier van ontdekken. Sinds een jaartje of zo kijk ik met enige regelmaat naar videos waarbij 2 2 type speakers het tegen elkaar op mogen nemen. En hoewel het nooit de klank zal zijn in het echt omdat je afhankelijk bent van de gebruikte microfoon hoor je soms toch echt leuke verschillen. Bijkomend voordeel is dat iedereen natuurlijk de beste muziek wil presenteren en dat is een makkelijke manier om nieuw te ontdekken. Vroeger deden we dit door cd'tje te branden en uit te wisselen.
Ik beluister deze demo's wel altijd met een goede koptelefoon anders heeft het weinig zin.

Maar deze wil ik graag even delen

Groet Bryston
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Focal

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 496
Re: Speaker demo's op YouTube
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2023, 14:11:16 »
Iedereen heeft zijn eigen manier van ontdekken. Sinds een jaartje of zo kijk ik met enige regelmaat naar videos waarbij 2 2 type speakers het tegen elkaar op mogen nemen. En hoewel het nooit de klank zal zijn in het echt omdat je afhankelijk bent van de gebruikte microfoon hoor je soms toch echt leuke verschillen. Bijkomend voordeel is dat iedereen natuurlijk de beste muziek wil presenteren en dat is een makkelijke manier om nieuw te ontdekken. Vroeger deden we dit door cd'tje te branden en uit te wisselen.
Ik beluister deze demo's wel altijd met een goede koptelefoon anders heeft het weinig zin.

Maar deze wil ik graag even delen

Groet Bryston
Op zich een grappige en begrijpelijke manier van verkennen,… maar Ooooh wat subjectief