Auteur Topic: Een stokje van €99,-  (gelezen 6080 keer)

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.072
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #30 Gepost op: 14 augustus 2020, 16:20:48 »
 ;D
Eens buizen altijd buizen.

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #31 Gepost op: 14 augustus 2020, 16:22:32 »
;D

Sorry kom het weer niet laten. :evil:

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.072
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #32 Gepost op: 14 augustus 2020, 16:43:56 »
;D

Sorry kom het weer niet laten. :evil:
Hoeft ook niet, ik vind het wel grappig.
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.256
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #33 Gepost op: 14 augustus 2020, 16:59:10 »
Dat openen van het topic op AF was al gedaan, door mmuetst, toen ik het schreef. Dus beetje flauw van mij...maar dat vind ik postgedrag van mmuetst ook. Vandaar.

Voor de rest ben ik inmiddels, na al die jaren, zover: Zoek het uit...vind het niet meer boeiend om erover van gedachten te wisselen. Levert never, nooit, niets op.  ;D

Gr. Hans
Had netjes mijn excuses aangeboden voor mijn bericht met de WC borstel. Er waren een aantal mensen die het vervelend vonden dat het topic van Barret door mijn Toedoen was vervuild en dat ben ik met hun eens, zal dat niet meer doen.

Komop man, wat is dit nou, ben een vent en sta voor je mening. Wat een joke.

Inderdaad,en ook nog exuus aan bieden,te gek voor woorden.Maar eigenlijk weet je voordien al

dat zoiets gaat gebeuren,buitenstaanders weert men,trouwens een fenomeen wat zich op veel

forums voordoet. Oorzaak? groepsvorming men duld geen afwijkende mening.

Het betreft dan ook forums die langzaam aan het uitsterven zijn,en neen vrijwel alle forums.

Bekijk de cijfers van pakweg 10jr geleden en anno nu je schrikt ervan.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #34 Gepost op: 14 augustus 2020, 17:18:49 »
Vroega heel lang geleden toen ik jong was en mijn moeder nog leefde las ze de Story zo,n zeik blad met leugens, nee geen audio leugens die kan je op fora,s terug vinden maar daar had één denk ik een slimme vrouw Mona en die deed ook aan problemen op lossen, excuses weet ik niet.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.256
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #35 Gepost op: 14 augustus 2020, 17:23:34 »
Vroega heel lang geleden toen ik jong was en mijn moeder nog leefde las ze de Story zo,n zeik blad met leugens, nee geen audio leugens die kan je op fora,s terug vinden maar daar had één denk ik een slimme vrouw Mona en die deed ook aan problemen op lossen, excuses weet ik niet.

Aan de zware drank? of gewoon bier. :think:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #36 Gepost op: 14 augustus 2020, 17:29:40 »
Lust geen Grolsch.   :neenee:

 

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #37 Gepost op: 14 augustus 2020, 18:48:07 »
Dat openen van het topic op AF was al gedaan, door mmuetst, toen ik het schreef. Dus beetje flauw van mij...maar dat vind ik postgedrag van mmuetst ook. Vandaar.

Voor de rest ben ik inmiddels, na al die jaren, zover: Zoek het uit...vind het niet meer boeiend om erover van gedachten te wisselen. Levert never, nooit, niets op.  ;D

Gr. Hans
Had netjes mijn excuses aangeboden voor mijn bericht met de WC borstel. Er waren een aantal mensen die het vervelend vonden dat het topic van Barret door mijn Toedoen was vervuild en dat ben ik met hun eens, zal dat niet meer doen.

Komop man, wat is dit nou, ben een vent en sta voor je mening. Wat een joke.

Inderdaad,en ook nog exuus aan bieden,te gek voor woorden.Maar eigenlijk weet je voordien al

dat zoiets gaat gebeuren,buitenstaanders weert men,trouwens een fenomeen wat zich op veel

forums voordoet. Oorzaak? groepsvorming men duld geen afwijkende mening.

Het betreft dan ook forums die langzaam aan het uitsterven zijn,en neen vrijwel alle forums.

Bekijk de cijfers van pakweg 10jr geleden en anno nu je schrikt ervan.

Is het niet zo dat een zeker persoon geen andere mening duld dan zijn eigen mening?
Heeft niks met groepsvorming te maken. Is een individu welke een glansrijke carriere had kunnen hebben bij de NS.

Daarbij zijn een aantal zaken gerelateerd aan audio geen mening maar exacte wetenschap.
Daarbij zijn een aantal zaken gerelateers aan audio pure emotie.
Daarbij zijn er mensen die geen humor of een andere soort humor hebben en die begrijpen elkaar niet.
Kun je twee dingen mee doen,    1 elkaar de hersenen inslaan of excuses eisen (matig tot slechte optie)
                                               2 elkaar respecteren en een andere humor tolereren en als je het niet begrijpt de schouders ophalen en als je het wel begrijpt lekker lachen (zeer goede optie).

Marcel

Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #38 Gepost op: 14 augustus 2020, 18:52:46 »
Mijn vriendin Diana ook zo,n voorbeeld haast het hele forum huilt met René mee, ik lach er om.

Maar geloof me blijf voeren tot Henk het forum opheft.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #39 Gepost op: 14 augustus 2020, 18:54:29 »
Leest je vriendin mee op het forum Paul?  ;D

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #40 Gepost op: 14 augustus 2020, 18:57:07 »
Leest je vriendin mee op het forum Paul?  ;D

Marcel

Wij hebben geen geheimen ze moet er wel om lachen of de mannen hier te veel vrije tijd hebben.

muziekfreak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 106
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #41 Gepost op: 30 augustus 2020, 01:12:24 »
Een stokje van €99,-

Wow wowerde wow wow   :think: 229 229

https://hifi.nl/artikel/29175/Review-Iraser-Stick-A.O.I.-van-Vortex-Hifi.html

Maar ja, ach wat kan het schelen. Als je er in gelooft, waarom niet.
Leven en laten leven. 
Maar mijn handen jeuken wel om iemand die hier in trapt op te geven voor mijn zeer effectieve en geheel gratis uit te voeren hersenbehandeling.
Neejjjjj  leven en laten leven.

 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Wat een onzin allemaal zeg. 
Waarom heb ik het niet bedacht?  Potvolkoffiepot.
 :o :o Cool  prfietpruttelpfrtttfruppelknettervonkborrelkraakpfrietknalboem



Marcel

Ik heb het artikel gelezen, ik heb altijd een probleem gehad met dit soort producten. Namelijk dat wanneer men het gebruik, het echt vrijwel altijd een POSITIEF resultaat heeft.

Dan vraag ik me af “okay, dus dit zijn set ups met een doordachte stevige investering”

M.a.w. Je moet een toverstok of pucks or speciale kristallen op je componenten/medium plaatsen/strijken om je set beter telaten klinken. Dan noem ik de keuze die al gemaakt hebt ook eeg twijfelachtig.


80k euro set up hoe klonk dat?

“ ja wel goed, maar toen we met een stokje over onze plastic plaatjes zweefde, mijn God STUKKEN BETER”

Het is nooit zo vanne “nou met dire straits , de gitaar was altijd lekker en nu een beetje minder”

Wellicht overdenk ik mijn betoogje, maar het is frappant! Het werkt altijd en het is altijd een positieve uitkomst ! En vaak op sets die al ruim voldoende scoren op het gebied van “weergave” gaat nergens over.

« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2020, 01:17:29 door muziekfreak »

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #42 Gepost op: 30 augustus 2020, 09:48:05 »
Waarbij je je kan afvragen of de weergave van de set ook daadwerkelijk oke is. Eigenlijk vind ik dat wanneer set beoordeeld worden er een simpele meting gedaan moet worden. Gewoon om de woorden wat inhoud te geven..

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

muziekfreak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 106
Re: Een stokje van €99,-
« Reactie #43 Gepost op: 31 augustus 2020, 03:34:11 »
Waarbij je je kan afvragen of de weergave van de set ook daadwerkelijk oke is. Eigenlijk vind ik dat wanneer set beoordeeld worden er een simpele meting gedaan moet worden. Gewoon om de woorden wat inhoud te geven..

Gr. Hans

Precies jij zegt het in veel minder woorden dan ik. En ik geloof ook heilig, als het werkelijk meetbaar is? Op wat voor manier dan ook. Dan geeft dat zeker onderbouwing, ik vraag me of of het nu zo lastig is om dit stokje zelf temaken.

Een paar magneten kost zoveel niet  :sceptic: