Auteur Topic: Bluetooth hoofdtelefoon.  (gelezen 4930 keer)

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #15 Gepost op: 25 april 2020, 09:49:05 »
Gefeliciteerd met je keuze. Hoe is de Noice Cancelling t.o.v. van de Sony? En hoe zitten de hoofdtelefoon (iets wat we nog wel eens vergeten bij de aanschaf). Als mijn Denon echt op is za ik dit merk ook mee nemen. Prijs is in ieder geval interessant

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #16 Gepost op: 25 april 2020, 11:40:17 »
ANC is beide goed te noemen. Woon op een appartementencomplex gelegen aan een wat winkels onderin en waar auto's voorbij komen en niks van omgevingsgeluid daarvan is waarneembaar. Heb hem gisteravond even goed lang uitgeprobeerd.
Heb allereerst ook ermee gebeld en dat werkt fantastisch, ook Google assistant werkt prima en heeft leuke features.
Qua pasvorm denk ik dat de Sony wat meer de voorkeur heeft.. na een uurtje of 2 a 3 voel je deze toch wel wat gaan zitten.
Beetje afhankelijk van soort muziek merk ik hier een daar dat het mid heel af en toe een beetje genepen is, maar niet echt storend. Laagweergave is daarintegen diep en strak te noemen (geen nare bijgeluiden)
Waar het op neer komt is dat je hem niet snel afzet want hij blijft je boeien.
De bluetooth werkt uitstekend en kan heel m'n appartement door zonder ook maar enige onderbreking.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #17 Gepost op: 25 april 2020, 19:09:44 »
Goede review. Hij staat op mijn lijstje.  Toppie!

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #18 Gepost op: 28 april 2020, 10:30:03 »
Ik vind de JBL ook een best goede koptelefoon, zeker voor het geld. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een AKG. JBL is net iets meer bas-georiënteerd dan AKG. En ja, vergelijken met een DT990. Dan moet je in een BT versie toch een stukje duurder gaan, en dan nog.

Veel plezier met je JBL.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #19 Gepost op: 26 november 2020, 21:46:38 »
Ik vind de JBL ook een best goede koptelefoon, zeker voor het geld. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een AKG. JBL is net iets meer bas-georiënteerd dan AKG. En ja, vergelijken met een DT990. Dan moet je in een BT versie toch een stukje duurder gaan, en dan nog.

Veel plezier met je JBL.

Krijg nu de earbuds + van Samsung ... maar dit is volgens mij een ontwerp van AKG. Ben benieuwd wat ze doen t.a.v. de Jbl waar ik overigens nog steeds tevreden over ben.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #20 Gepost op: 26 november 2020, 22:36:15 »
Ik vind de JBL ook een best goede koptelefoon, zeker voor het geld. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een AKG. JBL is net iets meer bas-georiënteerd dan AKG. En ja, vergelijken met een DT990. Dan moet je in een BT versie toch een stukje duurder gaan, en dan nog.

Veel plezier met je JBL.

Krijg nu de earbuds + van Samsung ... maar dit is volgens mij een ontwerp van AKG. Ben benieuwd wat ze doen t.a.v. de Jbl waar ik overigens nog steeds tevreden over ben.
Black Friday deal gescoord   ;) Veel luisterplezier!
« Laatst bewerkt op: 27 november 2020, 00:01:34 door mmuetst »

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #21 Gepost op: 26 november 2020, 23:43:11 »
Ik vind de JBL ook een best goede koptelefoon, zeker voor het geld. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een AKG. JBL is net iets meer bas-georiënteerd dan AKG. En ja, vergelijken met een DT990. Dan moet je in een BT versie toch een stukje duurder gaan, en dan nog.

Veel plezier met je JBL.

Krijg nu de earbuds + van Samsung ... maar dit is volgens mij een ontwerp van AKG. Ben benieuwd wat ze doen t.a.v. de Jbl waar ik overigens nog steeds tevreden over ben.
Black Friday deel gescoord   ;) Veel luisterplezier!

Ja, het was weer tijd voor een nieuwe telefoon en kreeg ze er 'gratis' bij. Voor het wandelen/sporten misschien wel handig.
Schijnt dat als je de instellingen op dynamisch zet je het beste resultaat krijgt. Moet nog even wachten voordat ik ze krijg, maar laat wel weten hoe ze zijn.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #22 Gepost op: 20 december 2020, 14:17:16 »
Heb ze binnen en inmiddels meerdere dagen beluisterd. Had van tevoren al meerdere recensies gelezen en kan me hier eigenlijk alleen maar bij aansluiten. Je opent het doosje en doet ze in. Begin denk je nog mwa valt een beetje tegen. Maar standje Dynamisch of helder is toch de beste instelling op de app en na een half uurtje komt het geheel los. En dan wordt het toch heeeeel prettig luisteren. Hoog - mid is veel beter verzorgd als bij de JBL. Vele malen helderder en betere onderlinge spreiding en de bass is strak te noemen. Genoeg en weliswaar niet zo diepgaand als bij de JBL maar ik heb niet het gevoel dat ik iets te kort kom. Vind stemmen en instrumenten veel beter uitkomen. Details worden beter naar voren gebracht wat het luisteren spannender maakt.  Het speelt met gemak maar met meer attack erin zonder vervelend te worden.Nog een groot pluspunt is het vooruit, terugspoelen en pauze zetten dmv aanraking op de earbuds. Het enige mindere is dat na 2 uur ze wel wat gaan irriteren in de oren en daar heb ik bij de JBL nog geen last van gehad.
AKG laat hier toch echt zien ,dat goed geluid echt niet duur hoeft te zijn.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #23 Gepost op: 20 december 2020, 15:27:02 »
Mijn zoon heeft de nieuwe Apple besteld. Veel te duur naar mijn mening maar ik ben wel benieuwd hoe het klinkt.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Bluetooth hoofdtelefoon.
« Reactie #24 Gepost op: 21 december 2020, 15:11:17 »
Vind het al heel knap de techniek die ze erin stoppen.
Daarbij het geluidsverschil dat steeds kleiner wordt met hifi.
Nu moet ik wel bekennen dat ik de laatste tijd niks nieuws op m'n oren heb gehad. Dus echt eerlijk is dit niet te noemen.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200