Auteur Topic: Het corona virus.  (gelezen 120262 keer)

Frits Denon

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.331
  • Elac addict
Re: Het corona virus.
« Reactie #915 Gepost op: 13 januari 2021, 15:12:28 »
In elk geval avondklok instellen en mogelijk als 2de stap ontvangst bezoek verbieden.

Wij wonen aan een drukke doorgaande weg en als ik zie wat er nog na supermarkt sluitingstijd voorbij rijdt, dan is een avondklok na sluitingstijd supermarkten gewoon een absolute noodzaak.
TV Set: Versterker Denon PMA 2010ae, Speakers: Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Versterker Accuphase E-270, Speakers Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4.

sterremuur

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 244
  • Ja, ik ook hier!
    • Sterremuur!
Re: Het corona virus.
« Reactie #916 Gepost op: 13 januari 2021, 15:16:40 »
Moet niet gekker worden, er wordt al plasma met antistoffen aangeboden op het darkweb....als ik dat geweten had dat het zoveel bitcoins oplevert had ik maandag die zak zelf meegenomen bij de bloedbank
 :o 

En dat geleuft gij.......?

 :rofl:
Ook actief met tapedeckforum

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Het corona virus.
« Reactie #917 Gepost op: 13 januari 2021, 15:38:23 »
Moet niet gekker worden, er wordt al plasma met antistoffen aangeboden op het darkweb....als ik dat geweten had dat het zoveel bitcoins oplevert had ik maandag die zak zelf meegenomen bij de bloedbank
 :o 

En dat geleuft gij.......?

 :rofl:
Hier zou ik liever maar van afblijven !!! stop

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.568
  • Liever een Adam!
Re: Het corona virus.
« Reactie #918 Gepost op: 13 januari 2021, 16:24:26 »
Moet niet gekker worden, er wordt al plasma met antistoffen aangeboden op het darkweb....als ik dat geweten had dat het zoveel bitcoins oplevert had ik maandag die zak zelf meegenomen bij de bloedbank
 :o 

Wil je eens via pb vertellen Michael, hoe je op dat darkweb komt, lijkt me reuze interessant!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.109
Re: Het corona virus.
« Reactie #919 Gepost op: 13 januari 2021, 16:29:48 »
Mag alleen via dark PB.  :police:

Marcel 8) ;D ;D
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.256
Re: Het corona virus.
« Reactie #920 Gepost op: 14 januari 2021, 14:27:46 »

Eindelijks na 8 weken ben ik verlost van het infuus,die is vanmorgen ontkoppelt en verwijdert.

Keek mij de ogen uit hoe diep dat slangetje in mijn aderen zat en wel 45 cm lang.

Het gebit is woensdag a.s ook klaar,en dan heb ik het wel gehad op een paar nacontroles na.

In duitsland staat de teller op 1250 doden per dag! dat houd in elke dag 200 erbij en het einde is nog lange niet in zicht.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Het corona virus.
« Reactie #921 Gepost op: 14 januari 2021, 15:18:31 »
Mijn echtgenote en ik hebben besloten om voorlopig niemand meer te ontvangen of elders op bezoek te gaan.
Nu, met de nieuwe mutaties van het virus, wordt de situatie steeds onberekenbaarder.
We doen nu één keer per week 's morgens om 07.00 uur de boodschappen voor een hele week.
Als het meezit wordt onze leeftijdsgroep half maart gevaccineerd en tot die tijd is het op de plaats rust.
Maar ook na de vaccinatie is het voorlopig nog even oppassen.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2021, 15:21:24 door Audiofreak »

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.072
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Het corona virus.
« Reactie #922 Gepost op: 14 januari 2021, 16:02:17 »
Heel verstandig.
Eens buizen altijd buizen.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.256
Re: Het corona virus.
« Reactie #923 Gepost op: 15 januari 2021, 10:35:22 »

Elke morgen om 8.30 een dame van de verpleging aan huis gehad voor het aansluiten van de penneciline+antibiotica.

En dat is sinds vanmorgen verleden tijd.Kan mij weer vrij bewegen zonder dat ik aangelijnt ben aan het infuus :yeah:

In mijn afwezigheid is er opgeruimt en dat ging grondig,zelfs mijn toetsenbord werd schoongemaakt met als gevolg dat

als ik een @ toetste dit '' kreeg.dus ik ga de toetsen ctrl+shift gebruiken om het te herstellen,en dat lukte dus niet.

Heb alles geprobeerd en uitgezocht...niets lukte.Heb toen zelf alles uitgeprobeerd....en uiteindelijk gevonden.

Er staat rechtsonder het scherm een NLD en daar onder NL dit moet aangetikt worden dus ik heb mijn qwerty toetsenbord

gelukkig weer in orde :yeah:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Het corona virus.
« Reactie #924 Gepost op: 15 januari 2021, 11:09:01 »
Dat zijn gelukkig weer redelijke vooruitzichten Bram !

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Het corona virus.
« Reactie #925 Gepost op: 15 januari 2021, 12:02:55 »
Mijn echtgenote en ik hebben besloten om voorlopig niemand meer te ontvangen of elders op bezoek te gaan.
Nu, met de nieuwe mutaties van het virus, wordt de situatie steeds onberekenbaarder.
We doen nu één keer per week 's morgens om 07.00 uur de boodschappen voor een hele week.
Als het meezit wordt onze leeftijdsgroep half maart gevaccineerd en tot die tijd is het op de plaats rust.
Maar ook na de vaccinatie is het voorlopig nog even oppassen.
Groot gelijk Jan,voorzichtigheid is geboden.
I love vintage.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Het corona virus.
« Reactie #926 Gepost op: 15 januari 2021, 12:19:06 »
Mijn echtgenote en ik hebben besloten om voorlopig niemand meer te ontvangen of elders op bezoek te gaan.
Nu, met de nieuwe mutaties van het virus, wordt de situatie steeds onberekenbaarder.
We doen nu één keer per week 's morgens om 07.00 uur de boodschappen voor een hele week.
Als het meezit wordt onze leeftijdsgroep half maart gevaccineerd en tot die tijd is het op de plaats rust.
Maar ook na de vaccinatie is het voorlopig nog even oppassen.
Groot gelijk Jan, voorzichtigheid is geboden.
We kijken voorlopig de kat uit de boom Peter.

renewouters

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 7
Re: Het corona virus.
« Reactie #927 Gepost op: 15 januari 2021, 21:35:23 »
Wat het hele Coronaverhaal tot zover zeer duidelijk liet zien, is dat één Europa in het geval van een noodsituatie niet zo’n gelukt plan blijkt, om het even zachtjes uit te drukken.


Dat komt omdat er op maar heel weinig gebieden Europese regels zijn. Voor de meeste dingen is ieder land gewoon zelf verantwoordelijk voor het beleid. Maar er wordt vaak de suggestie gewekt dat "alles in Brussel wordt bepaald". En even in een jaar de hele gezondheidszorg op EU niveau harmoniseren is onmogelijk. Welk systeem ga je dan hanteren?

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.178
    • De andere hobby...
Re: Het corona virus.
« Reactie #928 Gepost op: 16 januari 2021, 11:09:21 »
Dat begrijp ik, maar het was wel wat duidelijker geweest als we voor wat betreft de Corona maatregelen een beetje gelijk op zouden gaan. Wellicht was het resultaat dan ook wat beter geweest.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.223
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Het corona virus.
« Reactie #929 Gepost op: 16 januari 2021, 11:35:16 »
Ik denk het niet, ik denk dat het geen mallemoer uitmaakt wat je doet. Dat virus maakt "gebruik" van bepaalde eigenschappen en gedrag van de mens, zeg maar een fraaie symbiose. Zolang wij ons gedrag niet willen aanpassen, en dat willen we dus klaarblijkelijk niet, kan het zijn opmars maken. Dat virus is immers ook een levensvorm en zal willen overleven. De mutaties die nu zichtbaar worden, horen bij de levensloop van het virus.

Uiteindelijk is het crisismanagement om de IC's niet te laten vollopen, of vergelijkbare problemen te voorkomen. En dat is voor ieder land, zelfs regio, anders. Je gaat daarom ook verschillende aanpakken nodig hebben.

Groet,
Jacco