Gisteren eerst Audiofreak opgehaald om vervolgens de neus van de auto verder westwaards te sturen.
Na een kort stukje sturen waren we alweer ter plekke aangekomen en werden we welkom geheten door mmuetst.
Na een welkom en koffie ging het al mega snel over audio. Hoe kan het ook anders.
De Klipschen stonden al duidelijk aanwezig te spelen.
Dat zijn flinke jongens.
Bij deze mmuetst en andere aanwezigen, hartelijke dank voor een erg gezellige en leuke nuttige middag.
De Klipsch luidsprekers zijn erg geschikt om een feestje te bouwen. Die dingen blazen een partij energie de ruimte in en geven een behoorlijk live concert gevoel.
Ik vind ze zeker wel wat hebben. Maar....................er is een maar.
Ze doen zo overduidelijk hun best om aanwezig te zijn dat ik me goed kan voorstellen dat je er wel moe van gaat worden.
Helaas , en dat is echt jammer dat er bij sommige muziek een vervelende vervorming / bijgeluid te horen is bij een van de kasten.
De Klipschen werden afgelost door een setje eehhhh schijtpijpen van Vfox (Vvox?) . Deze luidsprekers geven een flink stuk meer detail weer dan de Klipschen.
Een stuk minder live concert gevoel , maar wat een lekkere muziek weergevers zijn dat.
Met de Vfox kun je uren bezig zijn met door je collectie heen genieten.
Vervolgens werd er een set Rogers , klopt dat? ter beluistering aangesloten en geplaatst.
Deze set kan me echt niet bekoren. Voor mij brengt deze luidspreker geen beleving van muziek.
Best jammer, het zijn indrukwekkende luidsprekers om te zien.
Ergens is er ook nog van versterker gewisseld, dat was zichtbaar omdat er een ander kastje stond maar hoorbaar niet. Zou ook niet zo moeten zijn.
Aan het einde van de middag heeft mmuetst ook nog even mijn Denon AH-D2000 op het hoofd gehad.
Toch leuk om dan te horen dat het meteen opvalt dat het geluid duidelijk beter is dan dat van de aanwezige Sennheiser.
De inmiddels op leeftijd komende Denon doet het nog steeds goed.
Ik heb de headsets ook nog even vergeleken op twee verschillende versterkers.
Het verschil tussen de headsets was duidelijk in het voordeel van de Denon en vershil tussen de beide versterkers heb ik niet waar kunnen nemen.
Zou kunnen zijn dat dit aan mijn oren ligt.

Helaas was het al weer heel veel te snel tijd om huiswaarts te gaan.
Onderweg samen met Audiofreak nog even rustig de waarnemingen van de middag doorgesproken. En na tussendoor nog andere zaken tegen het licht gehouden te hebben waren we al weer thuis bij Audiofreak.
Audiofreak, ik kom snel de Quad set bekijken en beluisteren.
En na een kort sprintje was ik ook al weer thuis bij mijn misses.
Mmuestst , dank voor je gastvrijheid en het entertainen van het gezelschap.
Ik heb weer wat nieuwe muziek om te gaan ontdekken.
Marcel