Auteur Topic: Philips 202 draaitafel.  (gelezen 16329 keer)

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Philips 202 draaitafel.
« Reactie #45 Gepost op: 07 juni 2019, 19:18:22 »
Nee Ando je luistert altijd niet goed :neenee: mijn kamer en de AH 494 speaker is perfect,die grote phililps zuilen op die clip zijn to big voor mijn kamer dat klinkt niet mooi en uitgebalanceert.
dus zijn andere speakers bar en boos? neen!
Ik vertel al zooo lang, de sound (akoestiek) van een kamer is doorslaggevend,en daar is de leidraad grote zuilen kleine kamer zeg maar 8 bij 4 zelden goed.

De grote bookshelf speaker de philips AH 494 is het maximale voor mijn kamer,en dan moet deze box minimaal 1.50 mtr van de zij en achterwand af en 1 mtr van de grond.

De zuil wharfedale 10.7 is de grootste zuil die mijn kamer nog verdragen kan,pak ik een zuil die groter is dan gaat het mis.

Oorzaak!.....DE BAS! Ando neem dit gegeven altijd mee in jouw comentaren.

Ons geliefd lid Infinity die geen foto'tje plaatst alhier, heb ik ook een sterk vermoeden dat zijn speakers te groot zijn voor zijn kamer,want zijn speakers hebben meestal een kamer nodig die groter moet zijn dan mijn kamer,dat zijn vermoedens mijnerzijds,alleen moet ik er ook bij vermelden dat de wonderen soms de wereld niet uit zijn :police:

Vermoedens, voorgevoel, onderbuikgevoel, ideeën; Ze kunnen iedereen op een dwaalspoor zetten.
Dus trek het je niet aan (van oben nach unten).

Groetjes, Mark




Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Philips 202 draaitafel.
« Reactie #46 Gepost op: 07 juni 2019, 20:37:45 »
Grond ? Grond ? Potgrond!!!! Daar groeit alles op ook slechte ideeën/gedachten/aannames/overtuigingen.

Gr. Hans

Heb jou Hans toch ook kunnen overtuigen zodat jij jouw dutch speakers moest verwijderen uit dat looppad, zodat jouw gezin

zich vrij kon bewegen,en vooral voor een kind is dat een ramp.Je had er ook nog dekens tussen de speakers liggen.

Heb je nog gewaarschuwd van Hans zet jouw huwelijk niet op het spel! uiteindelijk ben je met tegenzin naar boven verhuist.

Kijk Hans,dat was een goed idee/gedachten/aannames/en een overtuiging mijnerzijds.

Had je dat geweigerd dan was de kans groot geweest dat je had moeten verhuizen met jouw dutch boxen,eenzaam en alleen.

En neen je hoeft mij niet dankbaar te zijn,ik zag het meer als een burgerplicht mijnerzijds om je daar op te wijzen. :police:

Kan me niet herinneren dat ik je een advies heb gevraagd of überhaupt hier (op dit forum) een advies heb gevraagd. Dat jij vertelt wat je vindt en dat een ander dan een actie onderneemt waardoor jij het gevoel/idee/overtuiging krijgt dat jouw advies daaraan bijgedragen heeft.....

Tsja....dat kan ik niet helpen.

Kan je eventueel wel vertellen hoe het eea is gegaan. Maar als je je bubble niet doorgeprikt wilt hebben begrijp ik dat ook.
« Laatst bewerkt op: 07 juni 2019, 20:40:08 door chansig »
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Philips 202 draaitafel.
« Reactie #47 Gepost op: 07 juni 2019, 21:11:03 »
Heb me wat meer verdiept in die 22GA202 en de opvolger 22GA212 en moet zeggen, het zijn zeer fraaie draaitafels. Als ik mijn Fisher MT-6225 niet had zou ik zeker uitkijken naar deze draaitafel. Ook gezien dit soort platenspelers nog voor een redelijke prijs verkocht worden op Marktplaats. Een Thorens moet gelijk een vermogen op brengen en dat komt soms alleen al door de naam.
« Laatst bewerkt op: 07 juni 2019, 21:14:49 door mmuetst »

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Philips 202 draaitafel.
« Reactie #48 Gepost op: 08 juni 2019, 09:46:03 »
Ik denk dat Flipse het kunstje ook echt wel gesnapt heeft.
Ze hebben echt wel mooie producten gemaakt.
Wat ze nooit begrepen hebben is hoe het verkocht te krijgen.

Kijk naar de CD100 CD draaitafel.  Prachtig apparaat, en bij mij staat er eentje die het nog steeds gewoon doet.

We, ik,  zit(ten) Bram te pesten , en dat doet hij bij ons ook, en hij schiet een beetje door zo nu en dan.
Maar hij is wel vol met de hobby bezig. En daar gaat het om.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: Philips 202 draaitafel.
« Reactie #49 Gepost op: 08 juni 2019, 12:55:49 »
Denk toch dat ik de volgende keer voor deze ga  ;)