Auteur Topic: Power kabels van Shunyata  (gelezen 5765 keer)

renes

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Power kabels van Shunyata
« Reactie #30 Gepost op: 21 mei 2019, 21:58:13 »
Zorgen dat je het eens bent met je geluid en luisteren naar muziek die je mooi vindt. Dat is mijn hobby. Het eens worden met het geluid duurt even. Luisteren hier, luisteren daar, ervaring opdoen, het budget en uitgaan van je eigen luisteren en niets laten aanpraten.
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2019, 22:00:35 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

chansig

• Trade Count: (3)
  • Hero Member
« Reactie #31 Gepost op: 22 mei 2019, 07:52:46 »
Yep en dat kunnen dan nog steeds baggersets zijn. Net zoals die van 70.000 euro. Maar wel met liefde bij elkaar gekocht.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

Dutch & Dutch 8M, Paradigm, Arendal Sub 2

i2Paq

• Jr. Member
  • **
  • Beleving is puur persoonlijk
« Reactie #32 Gepost op: 22 mei 2019, 08:29:53 »
Yep en dat kunnen dan nog steeds baggersets zijn. Net zoals die van 70.000 euro. Maar wel met liefde bij elkaar gekocht.

Gr. Hans

En de eigenaar die in zijn nopjes is.

Wie ben jij, of ik, om daar iets van te vinden.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat je hoort wat hij zegt...

chansig

• Trade Count: (3)
  • Hero Member
« Reactie #33 Gepost op: 22 mei 2019, 13:08:42 »
Tsja...als ik ergens ben om te luisteren en iets bevalt me niet...dan pleeg ik dat wel terug te geven. Visa versa idem.

Wat die geen er wel/niet mee doet is aan hem.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

Dutch & Dutch 8M, Paradigm, Arendal Sub 2

Marleone

• Full Member
« Reactie #34 Gepost op: 27 februari 2020, 15:59:24 »
V  Ik dacht, ben ik gek, ik hoor het niet...

:claps:

de mensen in die kamer willen natuurlijk horen dat die kabels een verschil maken. En wat je wil horen, dat hoor je.
Harbeth P3ESR40/Dali Oberon 1, Yamaha A-S1100/Marantz PM7004, Rega RP3/ Luxman PD282, Marantz CD6006, Paradigm PW Link/google CCA, Adire Audio sub

Audiofreak

• Hero Member
  • these oldies but goodies
« Reactie #35 Gepost op: 27 februari 2020, 16:12:45 »
De inhoud van het beroemde sprookje van Hans Christiaan Andersen t.w. "De nieuwe kleren van de keizer" komt geheel en al overeen met de beleving van sommige mensen die naar die bewuste kabel luisterden. Je zult die nieuwe kleren van de keizer maar eens niet kunnen zien, terwijl iedereen om je heen ze wel ziet. Dat de keizer geheel naakt is doet er niet toe, als je qua mening maar niet van de massa afwijkt.
PRE-AMP: Quad 44; Denon PRA-1500; POWER-AMP: Harman Kardon Citation 16A; Quad 405-2; FM TUNER: Quad FM 4; Sony V7700; CD PLAYERS: Pioneer PD-S 901; Pioneer PD-7700; Sony XA5ES; Marantz CD94-MKII; SPEAKERS: Elac 310 Crystal Edition; Elac BS 203 AE; Elac BS 204.2; Celestion 3; PLATENSPELER; PE 34