Auteur Topic: De set van Infinity  (gelezen 60790 keer)

muziekfreak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 106
Re: De set van Infinity
« Reactie #465 Gepost op: 18 augustus 2020, 20:47:11 »
Ach lekker laten varen, dat soort lui hebben niets beters tedoen dan te speculeren, hoe iemand anders zijn set up klinkt. Lekker belangrijk, wat mr nobody denkt over subs. Ik ben er content, mee meneer Bram is niet belangrijk genoeg om mezelf er druk over temaken.

Lekker laten gaan Hans  worship1

Je bent beter dan dat  Toppie!

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.799
  • Doet mij maar buisjes
Re: De set van Infinity
« Reactie #466 Gepost op: 18 augustus 2020, 20:50:45 »
 Good Posting ๐Ÿ‘

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.365
Re: De set van Infinity
« Reactie #467 Gepost op: 18 augustus 2020, 21:42:55 »


Hier, nou is het jou beurt....
gaaf die set Magnepans....tja dan zijn die van mijn maar kleintjes  ;).
Hoe zit dat met die panelen die vooraan staan en in verschillende hoeken zijn gedraaid. Zitten die aan elkaar vast?
Mooi dat de sub goed combineert met je Magnepans. Ik heb een Klipsch sub overgenomen van een collega voor een klein prijsje om eens mee te stoeien. Maar de kasten van Klipsch zijn echt waaibomenhout constructie. En ik heb nog niet de Klipsch goed weten te combineren met de Magnepans. Ik ga dus maar voor de optie...dan maar minder laag. Maar zonder sub vind ik die Maggies best te pruimen. In AV set wil je natuurlijk wel het gevoel hebben dat de Dinoโ€™s door je kamer dreunen  ;)

muziekfreak

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 106
Re: De set van Infinity
« Reactie #468 Gepost op: 18 augustus 2020, 21:53:48 »
Beste


De tympani zijn 3 panelen 2 Bass mid panelen, en een tweeter paneel. Het is een twee weg systeem, de panelen hebben hinges/schanieren (sorry Nederlands is niet mijn dagelijkse hap meer) de latere versies waren verbetert 3 weg en een tweeter paneel wat je los kom plaatsen.

Magnepan heeft ze onder handen genomen 1 jaar terug, betere caps, en betere specs dan het origneel was (iets wat meer hoog gain) magnepan heeft stellar support. En doen er alles aan, klanten te helpen.

Ik gebruik een mg2 als center, nieuwe sock en tweeter draad . Ik heb deze zelf herbouwd, kosten waren 70usd (59euro) inc lijm, gezien de mid/Bas sectie een paar losse draden had. De subs wegen 50kg per stuk. De woofers die ze gebruiken zijn bijzonder goed te noemen dit is de kleinste in de lineup 10 inch ..




Ik wilde een sub die betaalbaar was en het mid laag ondersteunt en strak blijft. Deze subs, waren beter dan ik aanvankelijk dacht dus kocht de volgende dag er nog een bij ๐Ÿ˜‚.

« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2020, 22:02:42 door muziekfreak »