Home cinema hardware > Luidsprekers & subwoofers

Ervaringen betreffende de subwoofer vedolyne spl 1000 ultra door bram.

<< < (2/8) > >>

Audiofreak:

--- Citaat van: Be Tweeter op 08 maart 2017, 09:05:27 ---Keeskeeskeeskees....  worship1

--- Einde van citaat ---
Keesebees toch !!! ;)

flakkees:

--- Citaat van: Audiofreak op 08 maart 2017, 09:10:31 ---
--- Citaat van: Be Tweeter op 08 maart 2017, 09:05:27 ---Keeskeeskeeskees....  worship1

--- Einde van citaat ---
Keesebees toch !!! ;)

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Be Tweeter op 08 maart 2017, 09:05:27 ---Keeskeeskeeskees....  worship1

--- Einde van citaat ---

ik begrijp de reacties niet helemaal goed ?

ik hoop niet dat er bedoeld word dat we na een paar weken strafbank waar bram ons allemaal op had gezet nu bram's theorieën
maar moeten nemen zoals ze zijn met zijn allen gaan zitten ja knikken als bram wat zegt
bram wil alle hulp aan nemen van andere fora blijkbaar maar heeft alleen nog niet de goeie gevonden

chansig:
Laat je niet opnaaien Kees...dat willen de anderen ook niet.

Gr. Hans

bram freestone:

--- Citaat van: flakkees op 08 maart 2017, 09:03:13 ---
--- Citaat van: Be Tweeter op 08 maart 2017, 07:29:35 ----Helder verhaal
-Goede argumenten
-Sterk onderbouwd
Uit onderstaande punten zul je wel begrijpen dat ik blij ben je weer terug te zien en mijn best doe om je niet meer te laten vertrekken. :)

--- Einde van citaat ---
helder verhaal , niet echt
goede argumenten , totaal niet
sterk onderbouwd , door wie , velodyne ?

een sub is niet afhankelijk van je ruimte , het is eerder anders om
een sub kies je op behoefte van laag . daar heeft je ruimte niets mee te maken
ik heb ook geen idee wat het verschil zou kunnen zijn tussen een surround sub en een hifi sub

--- Einde van citaat ---

Kees! Bram gaat meemaken dat jij de handdoek in de ring gooit met al jouw subs! de tijd zal het leren,ik hou jou in de gaten

met jouw subs,Jij smeet na 1 week de klipsch sw 115 al de deur uit,onvoorstelbaar!

Het belangrijkste met een hi fi opstelling is niet te beginnen met de sub,maar de goede plaatsing van de hoofdluidsprekers.

En dat deed ik pas na 1 week toen jij jouw sub al de deur wees.

Mijn hoofdluidsprekers staan nu aan de lange wand ±8 mtr.Dit is een wand die gewoon erg bas bas arm is.

En met het plaatsen daar krijg ik het probleem met kabels etc die moeten netjes weggewerkt worden.

week 2 start ik met de sub ik ben nu week3 gepasseerd en ik kan je nu berichten dat het zonnetje stijgende is,en ik houd er pas

mee op als ie recht boven mijn raap uitkomt. :love:

Audiofreak:

--- Citaat van: chansig op 08 maart 2017, 09:34:05 ---Laat je niet opnaaien Kees...dat willen de anderen ook niet.

Gr. Hans

--- Einde van citaat ---

 Good Posting  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie