Auteur Topic: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.  (gelezen 1737660 keer)

Johndv

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • Liever een Adam!
Re: Mooie aanbiedingen Marktplaats, Ebay enz.
« Reactie #7155 Gepost op: 05 januari 2025, 18:55:10 »
Citaat
Veel beluistert toen ik nog hifi verkoper was, bij de Saturn in Groningen.

De tijd gaat snel al weer meer dan 10 jaar geleden, opgedoekt jammer de Saturn was naar mijn mening een veel mooiere winkel dan Mediamarkt en nu zitten er twee in Groningen die wat betref hifi niks hebben te bieden.

Was inderdaad mooier, maar het echte voordeel was, dat de bedrijfsleider een enorme hifi liefhebber was. Er waren twee luisterruimtes, één voor het betere spul en de andere was volgestouwd met High-End spullen. Mooie tijd gehad daar, maar toen kwam de recessie.
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2025, 18:58:05 door dekkersj »
Vincent SA-T1 vv - Cambridge Audio azur 851W ev - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

wim72

• Jr. Member
  • **
« Reactie #7156 Gepost op: 05 januari 2025, 20:56:41 »
Citaat
Veel beluistert toen ik nog hifi verkoper was, bij de Saturn in Groningen.

De tijd gaat snel al weer meer dan 10 jaar geleden, opgedoekt jammer de Saturn was naar mijn mening een veel mooiere winkel dan Mediamarkt en nu zitten er twee in Groningen die wat betref hifi niks hebben te bieden.

Was inderdaad mooier, maar het echte voordeel was, dat de bedrijfsleider een enorme hifi liefhebber was. Er waren twee luisterruimtes, één voor het betere spul en de andere was volgestouwd met High-End spullen. Mooie tijd gehad daar, maar toen kwam de recessie.

Niet alleen de recessie maar ook de fusie om alles om te toveren tot eenheidsworst Mediamarkt, na de fusie had Mediamarkt nog wel enige focus op hifi maar na 2015 het beleid weer omgegooid en moest alles de deur uit en alles gefocust op streaming het definitieve einde van hifi binnen Mediamarkt.
Een ding scheelt je hebt gelukkig nog voldoende goede hifizaken in en rondom Groningen maar de spoeling wordt steeds dunner.

Telepoint Leer hetzelfde mooie zaak met meerdere luisterruimtes ook verdwenen en opgevuld door een zoveelste aftandse Mediamarkt.
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2025, 21:09:46 door wim72 »

Johndv

• Hero Member
  • Liever een Adam!
Vincent SA-T1 vv - Cambridge Audio azur 851W ev - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Johndv

• Hero Member
  • Liever een Adam!
« Reactie #7158 Gepost op: 26 februari 2025, 19:45:19 »

Bloom

• Hero Member
  • Bloom's music blooms!
    • What makes Bloom's music bloom?
« Reactie #7159 Gepost op: 26 februari 2025, 23:25:20 »
Ron uit Rozenburg is kennelijk niet Nederlandstalig? Er staan behoorlijk wat taalfouten in zo'n korte tekst. Hij heeft kennelijk geen weet van vervoeging van werkwoorden of van het gebruik van aanwijzende voornaamwoorden.

Dmt 15 mkII

• Hero Member
« Reactie #7160 Gepost op: 27 februari 2025, 02:11:15 »
Ron uit Rozenburg is kennelijk niet Nederlandstalig? Er staan behoorlijk wat taalfouten in zo'n korte tekst. Hij heeft kennelijk geen weet van vervoeging van werkwoorden of van het gebruik van aanwijzende voornaamwoorden.
ondergetekende had ook altijd een zes voor Nederlandse taal,echter Ron uit Roosendaal reviseert audio en zijn specialiteit zijn bandrecorders,nou...vol spuiten met frituurvet en kap er weer op,bij klachten krijg je een hele fijne agressieve reactie,een zeer onaangename heerschap,met een grote boog omheen dus.

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #7161 Gepost op: 27 februari 2025, 08:04:00 »
ondergetekende had ook altijd een zes voor Nederlandse taal,echter Ron uit Roosendaal reviseert audio en zijn specialiteit zijn bandrecorders,nou...vol spuiten met frituurvet en kap er weer op,bij klachten krijg je een hele fijne agressieve reactie,een zeer onaangename heerschap,met een grote boog omheen dus.
Heeft anders een mooi set Tannoy’s te koop staan.

Dmt 15 mkII

• Hero Member
« Reactie #7162 Gepost op: 27 februari 2025, 18:07:54 »
Heeft anders een mooi set Tannoy’s te koop staan.
ja,en daar moet je ook met een boog omheen, heeft voor Pioneerfreak, die een set 12" tannoy's van "Ronald" klojo gekocht had, nieuwe correcte crossovers gebouwd, Ronnie had gemakshalve maar het p.a schema aangehouden wat voor hifi voor geen meter klinkt,gemakshalve ook maar wat condensatoren en spoelen uit de rommelbak en verkocht als een hi end tannoy....

Paul

• Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Doet mij maar buisjes

Vintage lover

• Hero Member
  • Platenspelers en zo.
I love vintage.

Markus

• Trade Count: (4)
  • Hero Member
« Reactie #7165 Gepost op: 16 mei 2025, 09:31:16 »
Mooi ding, sterker nog; Ik heb er zoeen gehad, zonder de dikke plint en met een SME 3009 S2/Denon DL 301.
Maar voor mij doe het 't niet. Ik heb gewoon geen smaak, daar heb ik mee leren leven.

angel

Lyngdorf - Array - C.E.C. - Sony - Phonomena - Audio Technica

bst

• Hero Member
« Reactie #7166 Gepost op: 16 mei 2025, 12:32:38 »
Wat doet het niet? Het draaien van plaatjes?
Liefhebber van oud spul:
B&W Matrix 801 Mk2, B&W 802s80, B&W DM5
Thorens TD160B MkII
Pioneer PDS601/Philips CD614/Sony CDP-XE270/Denon DA500
Onkyo P5030 & AVM Evolution V3
Onkyo M5000R & Onkyo P3000R
En nog wat ander los klein spul...

Johndv

• Hero Member
  • Liever een Adam!