Auteur Topic: Je laatste audio-aanwinst(en)!  (gelezen 872879 keer)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Je laatste audio-aanwinst(en)!
« Reactie #4875 Gepost op: 19 maart 2024, 14:13:21 »
Han Swagerman van het blauwe forum, zeer gewaardeerdestudio man,met internationale prijzen voor zijn hoge kwaliteit producties is er lyrisch over de kleinste de TDL0.5

Dat was hij ook over mijn Adam ukkies en het is sindsdien alleen maar beter geworden.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Dmt 15 mkII

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 476
Re: Je laatste audio-aanwinst(en)!
« Reactie #4876 Gepost op: 19 maart 2024, 14:46:52 »
Han Swagerman van het blauwe forum, zeer gewaardeerdestudio man,met internationale prijzen voor zijn hoge kwaliteit producties is er lyrisch over de kleinste de TDL0.5

Dat was hij ook over mijn Adam ukkies en het is sindsdien alleen maar beter geworden.   ;)
kan de Adams zeker waarderen, ondanks dat ik geen fan ben van amt tweeters, na het faillissement vind ik Adams wel een stuk minder, maar ja het is allemaal ook smaak gerelateerd (als je teminste nog smaak mag hebben met al die plat ge dsp systemen).

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: Je laatste audio-aanwinst(en)!
« Reactie #4877 Gepost op: 19 maart 2024, 14:47:35 »
Han Swagerman van het blauwe forum, zeer gewaardeerdestudio man,met internationale prijzen voor zijn hoge kwaliteit producties is er lyrisch over de kleinste de TDL0.5

Dat was hij ook over mijn Adam ukkies en het is sindsdien alleen maar beter geworden.   ;)
Een mooie kerel, die Han.
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2024, 14:57:03 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Je laatste audio-aanwinst(en)!
« Reactie #4878 Gepost op: 19 maart 2024, 15:55:47 »
Ze klinken goed, maar ben blij met Audyssey. Die TL zal in veel gevallen flink roet in de weergavekwaliteit/het luisterplezier gooien (iets wat je ook terug kan lezen in de reviews welke er nog van te vinden zijn, zag/las ik).

Ik ben nog een beetje aan het schuiven. Ze lijken iets minder holografisch/3D (?) te klinken dan de C-Two’s (waardoor er ook wat minder detaillering wordt waargenomen.
maar dat kan dus zeker ook met plaatsing/akoestiek te maken hebben).

Eens kalmpjes fröbelen.
Ben benieuwd waarom een TL systeem root in het eten zal gooien. Mooie zuiltjes om te zien. Ben benieuwd hoe die grote Celestions klinken (gezien ik nu zelf kleintjes bezit).

Omdat er in mijn geval sprake is van een systeem met een groter frequentiebereik (naar beneden toe) en de kans dat daarmee een niet eerder aangesproken roommode toch tot beweging komt, toeneemt.

 ;)

Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300