Auteur Topic: Auralic Aries LE vs duurdere Aries.  (gelezen 5731 keer)

meijerr

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
Auralic Aries LE vs duurdere Aries.
« Gepost op: 10 januari 2016, 12:19:49 »
Wat is je ervaring met de Auralic Aries LE streaming 'bridge'? mn ook vs de duurdere Aries met dedicated voeding en andere klokken?
Ik speel nu mijn mn flac bestanden (maar ook toenemend Highres) op mijn QNAP Nas af via mijn Mac (JRiver) usb naar Ifi USB power naar een Musical Fidelity V-Link-192 usb-spdif converter van deze laatste via een AES/EBU interlink in de AES/EBU digitale ingang van mijn Lyngdorf TDAI2200+ versterker .(de Lyngdorf 2x2 opstelling) Bevalt op zich prima, maar ik verwacht mooie upgrade van een dedicated streamer, zoals de Aries. Ik twijfel tussen de Aries LE met een apart te kopen voeding en de €650 duurdere Aries met een dedicated voeding en 'betere' (?) Femto klokken voor de uitgangen.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Auralic Aries LE vs duurdere Aries.
« Reactie #1 Gepost op: 10 januari 2016, 12:34:05 »
Meijer,

Welkom op dit forum. Ik zou je tussen de beide door jou genoemde Aries produkten geen advies kunnen geven.. Ik ken het merk alleen van naam..  Ik gebruik zelf ook een MacMini waaraan een 3TB HD is gekoppeld voor de opslag van muziek. Het iFI DSD DAC zit aangesloten op mijn Bryston B-60. En daar ben ik uitermate tevreden over. Je zou er ook voor kunnen kiezen alleen een ander DAC (meer mogelijkheden) te nemen... Hou je geld over voor muziek😉
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.589
Re: Auralic Aries LE vs duurdere Aries.
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2016, 14:54:06 »
En als je toch voor Auralic gaat is de mini met ingebouwde DAC van 499 eiri ook een goed idee.