Inmiddels weer een tijdje verder, veel gebeurd. Zelf heb ik er eentje in gebruik en ik wou er een tweede bij, voor mijn tweede draaitafel. Maar dat had natuurlijk geen haast, want ja het is voor mijzelf.
De directe aanleiding om er toch een aantal te bouwen is dat de betere helft van de kleine grote held (die inmiddels niet zo klein meer is) een MM voorvoorversterker nodig heeft. Een jaar geleden heeft ze een kringloop platenspeler bekomen en ik heb daar een Audio Technica element in gezet, speulde best leuk. En ze had een surround-iets van een versterker dat nog van haar ouders was gekregen en daar zou het wel mee gaan. De platenspeler was aangesloten op de dvd ingang en ze vroeg zich af waar de massa draad in moest. Ik proberen uit te leggen dat dat niet de juiste ingang is, maar ja. Eigenwijs en haar vader had gezegd dat het wel zou werken als alles netjes aangesloten was. Ik nog 1 keer geprobeerd, maar goed. Laten gaan, je moet weten wanneer je de boel gewoon de boel moet laten. Lang verhaal kort: uiteindelijk is het inzicht toch gekomen dat er nog een versterker nodig is. Die kan ik wel maken, ze vond dat ergens wel tof.
Van het weekend maar eens een testplan maken en qua mechanica de boel afmaken.

Groet,
Jacco