Auteur Topic: Synchronisatie Netflix  (gelezen 9468 keer)

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.808
Synchronisatie Netflix
« Gepost op: 17 oktober 2015, 14:17:12 »
Voor mijn operatie heb ik maar even een abonnement op Netflix genomen. Ik heb nu in ieder geval Frozen gezien bijvoorbeeld.

Gisteren maar eens een ander filmpje geprobeerd. Tot mijn verbazing synchroniseerde beeld en geluid niet. Ik heb het bij andere films gecheckt en steeds hetzelfde probleem. Waar ligt zoiets aan?

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.779
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2015, 14:31:56 »
Wat is het voor een tv?


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.808
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2015, 15:47:22 »
Mijn TV pakt Netflix niet. Ik gebruik mijn i pad en zonodig sluit ik hem aan op TV. De klachten heb ik zonder aansluiting op TV geconstateerd.

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.252
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2015, 16:23:28 »
Dan moet je wel meer info geven. Hoe kijk je Netflix? Via de iPad en dan via wat naar de tv? Of doe je het anders?
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.088
    • ARJANKU.IT service
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #4 Gepost op: 17 oktober 2015, 18:00:16 »
Ik lees dat op 720 p zetten weleens helpt.
An inability to grasp science is no argument against it....

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #5 Gepost op: 17 oktober 2015, 19:03:13 »
Als beeld en geluid niet syncrhoon lopen heeft ofwel het beeld ofwel het geluid vertraging. Of beiden hebben vertraging, maar de ene meer dan de andere.

Om hier tips te krijgen op dat op te lossen is het denk ik belangrijk om, zoals John ook vraagt, specifiek aan te geven hoe je Netflix gebruikt.
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.808
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2015, 00:00:44 »
Dan moet je wel meer info geven. Hoe kijk je Netflix? Via de iPad en dan via wat naar de tv? Of doe je het anders?

Ik heb het probleem als ik louter alleen op de i pad kijk. Ik ben op dit moment niet zo mobiel vandaar. Als ik dat wel was zou ik de i pad met een verbindingskabeltje op HDMI aansluiten. Voordat ik geopereerd werd werkte dat goed (genoeg).

PS als digibeet heb ik de I pad opnieuw opgestart en het functioneert weer naar behoren. Om zeker te zijn weer een nl talige film opgezet met Linda de Mol: ze spoort zal ik maar zeggen.
« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2015, 00:23:32 door Carl »

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2015, 08:30:01 »
oh dat is bijzonder ;)

maar mooi dat het weer werkt!
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Carl

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.808
Re: Synchronisatie Netflix
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2015, 10:14:22 »
Ben benieuwd of het nog terugkomt.

Netflix zal wel niet lang stand houden - veel shit.