Zo kan je wel 1000 foto's plukken en posten.
Ik volg tot nu toe nog steeds de versterkers die in de lijst worden genoemd Paul, dus ik weet niet wat je bedoeld ?
Heb je ze allemaal beluisterd om een oordeel te vellen ?
Is dat van belang? De man laat gewoon 1000 versterkers zien die er toe gedaan hebben in de hifi historie. Ik vind het een mooi topic en het zal me worst zijn of ze allemaal beluisterd zijn.
grts Dick
Je hebt het goed begrepen Dick en leuk om te lezen dat deze topic jouw interesse heeft. Natuurlijk heb ik al die versterkers niet beluisterd, want dan had ik bij wijze van spreken wel zo oud als Methusalem mogen worden.
Ik heb deze lijst ooit overgenomen uit een gerenommeerd audioblad en ik heb deze lijst hier gepubliceerd om een interessant stukje audioverleden naar boven te halen.
Dus ter lering en de vermaak heb ik mij ingespannen om deze lijst over te typen voor eventuele geïnteresseerden.
Door het wegvallen van Tiny Pics was de vorige samenstelling namelijk een beetje onoverzichtelijk geworden.
Helaas heb ik op het ogenblik niet de tijd om alle versterkers opnieuw te voorzien van een afbeelding, want dat is een nogal tijdrovende klus (dat was het overtypen van de lijst op zich al).
Uiteraard helpt google je wel verder als je een specifieke versterker uit de lijst wilt bekijken.