De platenspeler staat er als herinnering aan vervlogen tijden !
Je hebt de tijd aan je zelf dat is juist het moment om het te koesteren en er de tijd voor nemen.
Audio hobby is niet alleen Elac hoe enthousiast je er ook over bent.
Dat heeft niets met Elac te maken Paul en de hobby bestaat zeker niet alleen uit Elac, alhoewel ik wel buitengewoon tevreden ben met de kwaliteit van de Elac speakers. Ik (en dat is geheel persoonlijk) vind een platenspeler en alles daarom heen gewoon een hoop gedoe en daar komt nog bij dat je wel een hele goede platenspeler/arm/element/phono-versterker en plaat mag hebben om de weergave van een goed opgenomen CD te evenaren.
De Perpetuum Ebner platenspeler uit 1969 die ik (weer teruggekocht) heb, heb ik net als de Arena tuner en versterker en de Arena luidsprekers alleen maar vanuit een stukje nostalgie teruggekocht en heel zelden draai ik een plaatje om dat nostalgische gevoel weer eens te beleven.
Maar dat is wat ik er van vind en dat wil natuurlijk niet zeggen dat iemand anders dat ook moeten vinden. Een ieder zijn liefhebberij hoor en zoals ik weleens eerder vermeld heb vind ik een draaitafel qua uiterlijk wel vaak aantrekkelijker om te zien dan een CD speler.