Auteur Topic: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.  (gelezen 966362 keer)

RuT

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 26
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #315 Gepost op: 27 februari 2013, 18:36:41 »
Het was op de weg naar de camping in Oostenrijk erg steil en glad....


o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #316 Gepost op: 27 februari 2013, 18:41:05 »
Even Apeldoorn bellen!

Hopelijk geen persoonlijke ongevallen

Toch fijn dat je dan een degelijke 4x4 onder kont hebt. een GLK 220cdi 4-matic?
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

RuT

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 26
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #317 Gepost op: 27 februari 2013, 19:09:14 »
Voor mij stond een Belg, deze kwam er met zijn auto ( zelfs met sneeuwkettingen )  niet tegen op. Na een telefoontje richting de camping kwam er een shovel om hem op te halen, echter vergat de Belg tijdens het afkoppelen zijn caravan op de handrem te zetten... Ik had in principe geen moeite met de helling, echter moest ik stoppen voor de Belg die met zijn Audi A4 de weg versperde en kwam uit stilstand niet meer weg. Je wilt het geloven of niet, de Belg bleek mijn buurman te zijn op de camping en had als schade 1x een gebroken kopje voor de rest niets..., ook niet aan de caravan, hoezo geluk bij een ongeluk!! Iid mijn auto is een GLK.

Grts RuT

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #318 Gepost op: 27 februari 2013, 19:19:01 »
Voor mij stond een Belg, deze kwam er met zijn auto ( zelfs met sneeuwkettingen )  niet tegen op. Na een telefoontje richting de camping kwam er een shovel om hem op te halen, echter vergat de Belg tijdens het afkoppelen zijn caravan op de handrem te zetten... Ik had in principe geen moeite met de helling, echter moest ik stoppen voor de Belg die met zijn Audi A4 de weg versperde en kwam uit stilstand niet meer weg. Je wilt het geloven of niet, de Belg bleek mijn buurman te zijn op de camping en had als schade 1x een gebroken kopje voor de rest niets..., ook niet aan de caravan, hoezo geluk bij een ongeluk!! Iid mijn auto is een GLK.

Grts RuT

Dat verhaal zal het goed doen op verjaardagen  ;D Inderdaad een geluk bij een ongeluk zeg. Ik hoop dat jullie er samen nog hartelijk om gelachen hebben en vervolgens een fijne vakantie hebben gehad.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #319 Gepost op: 27 februari 2013, 19:24:13 »
Deze was voor twee jaar terug nog in mijn bezit. Het was een plaatje van een BMW... en een 6 cilinder. Dit blijft voor mij één van de mooiste BMW's die gemaakt zijn.....Er zat geen spatje roest op en liep als een trein....Ooit heeft een soort gelijke  4 cilinder uitvoering mijn leven gered met een heel zwaar auto ongeluk. Op dit moment zie ik een auto gewoon als een ding wat van A naar B moet....De interesse is een beetje verschoven of zo.....Al zal ik auto's altijd mooi blijven vinden hoef ik zelf niet zo nodig meer....









« Laatst bewerkt op: 27 februari 2013, 19:30:43 door Richard »
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

RuT

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 26
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #320 Gepost op: 27 februari 2013, 19:34:26 »
Voor mij stond een Belg, deze kwam er met zijn auto ( zelfs met sneeuwkettingen )  niet tegen op. Na een telefoontje richting de camping kwam er een shovel om hem op te halen, echter vergat de Belg tijdens het afkoppelen zijn caravan op de handrem te zetten... Ik had in principe geen moeite met de helling, echter moest ik stoppen voor de Belg die met zijn Audi A4 de weg versperde en kwam uit stilstand niet meer weg. Je wilt het geloven of niet, de Belg bleek mijn buurman te zijn op de camping en had als schade 1x een gebroken kopje voor de rest niets..., ook niet aan de caravan, hoezo geluk bij een ongeluk!! Iid mijn auto is een GLK.

Grts RuT

Dat verhaal zal het goed doen op verjaardagen  ;D Inderdaad een geluk bij een ongeluk zeg. Ik hoop dat jullie er samen nog hartelijk om gelachen hebben en vervolgens een fijne vakantie hebben gehad.

Het was een fantastische vakantie en we hadden een top buurman!

@ Richard, mooie BMW!! Ik heb de afgelopen 8 jaar BMW gereden, waarvan de laatste een E91 330D. Het blijven sublieme auto's, vooral de V6 met de onovertroffen roffel.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #321 Gepost op: 27 februari 2013, 19:38:28 »
@ Richard, mooie BMW!! Ik heb de afgelopen 8 jaar BMW gereden, waarvan de laatste een E91 330D. Het blijven sublieme auto's, vooral de V6 met de onovertroffen roffel.
[/quote]

Bedankt ik was er destijds ook heel erg blij mee. En die roffel zal ik nooit vergeten ;-)
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Thalys

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.675
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #322 Gepost op: 27 februari 2013, 20:30:54 »
En waar bestaat jouw collectie uit??? Ik ben stiekem nog op zoek naar een BMW M 635CSI van rond 84 maar een mooie en goede is lastig te vinden.

Opel Monza 2.5E, Opel Kadett D, Audi cabriolet 2.3 en Aiudi A2

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #323 Gepost op: 27 februari 2013, 21:17:26 »

Science is no democracy

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #324 Gepost op: 27 februari 2013, 21:38:30 »
Mooie Amerikaan Ando.

Als liefhebber van mooie vormen vind ik dit ook wel iets hebben.



Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #325 Gepost op: 27 februari 2013, 21:50:58 »
Openings scene uit de originele Italian Job 1969 met een mooi liedje van Matt Monroe. wat voor auto het is geen idee Ferrari??

http://youtu.be/KQIRbV_noi8
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2013, 21:53:26 door Richard »
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #326 Gepost op: 27 februari 2013, 21:59:26 »
Lamborghini Miura.   ;)



Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #327 Gepost op: 27 februari 2013, 22:02:00 »
Lamborghini Miura.   ;)



Mooi is tie wel
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.166
    • De andere hobby...
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #328 Gepost op: 27 februari 2013, 22:11:42 »
Mooie foto Hififreak, vooral met die reflectie in het achterscherm..
Science is no democracy

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #329 Gepost op: 27 februari 2013, 22:16:33 »
Mooie Amerikaan Ando.

Als liefhebber van mooie vormen vind ik dit ook wel iets hebben.


Mooie Amerikaan Ando.

Als liefhebber van mooie vormen vind ik dit ook wel iets hebben.



Mooie Amerikaan Ando.

Als liefhebber van mooie vormen vind ik dit ook wel iets hebben.



Die man lijkt op Steve McQueen uit oa The Great Escape

Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal