Auteur Topic: De set van Bryston power  (gelezen 62055 keer)

Dmt 15 mkII

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
Re: De set van Bryston power
« Reactie #345 Gepost op: 23 november 2024, 17:51:20 »
ging in jou post niet over kwaliteit, maar over verbinding, vond het spijkers op laag water zoeken, en zei ook niet dat je negatief bent over ASR,maar het constant er naar verwijzen hoe geweldig dat ASR is.
Mopper bui?
nee,maar reactie op een totaal onzinnige posting in mijn beleving, moet ook kunnen, dat jij daar probeert iets anders van te maken in de trant van kwaliteit, leuk geprobeerd,nogmaals, vind het een zinloze posting dat je verbinding wegvalt als je wegloopt, doet niemand als je muziek luistert via bleu....

dickster

• Hero Member
« Reactie #346 Gepost op: 23 november 2024, 18:37:10 »
Tja. dat is inherent aan bluetooth denk ik dan. En wat maakt dat dan precies uit? Ik sta al bij mijn auto als ik nog steeds verbinding heb met mijn streamer.

Dick
Advance Paris Myconnect 250
musical fidelity round table
everything but the box terra 2 en subterrenean 2
Dropveters als bekabeling

Dmt 15 mkII

• Hero Member
« Reactie #347 Gepost op: 23 november 2024, 18:55:47 »

Tja. dat is inherent aan bluetooth denk ik dan. En wat maakt dat dan precies uit? Ik sta al bij mijn auto als ik nog steeds verbinding heb met mijn streamer.

Dick
ja pressies dat,interessant doen,over wat iedereen al weet.
« Laatst bewerkt op: 23 november 2024, 18:59:30 door Dmt 15 mkII »

dickster

• Hero Member
« Reactie #348 Gepost op: 23 november 2024, 19:25:37 »
Ik weet dat van vroeger nog van de walkie walkies die op de raffinaderij gebruikt werden. Ja maar ik heb op het KLM terrein geen bereik met het ABC terrein. Wat een kutdingen!!!!
Nee knul. Dat ligt aan jezelf. Buiten bereik lopen blijft buiten bereik lopen.
Soms kunnen dingen heel simpel zijn.

Dick
Advance Paris Myconnect 250
musical fidelity round table
everything but the box terra 2 en subterrenean 2
Dropveters als bekabeling

mmuetst

• Hero Member
« Reactie #349 Gepost op: 24 november 2024, 08:31:40 »
ging in jou post niet over kwaliteit, maar over verbinding, vond het spijkers op laag water zoeken, en zei ook niet dat je negatief bent over ASR,maar het constant er naar verwijzen hoe geweldig dat ASR is.
Mopper bui?
nee,maar reactie op een totaal onzinnige posting in mijn beleving, moet ook kunnen, dat jij daar probeert iets anders van te maken in de trant van kwaliteit, leuk geprobeerd,nogmaals, vind het een zinloze posting dat je verbinding wegvalt als je wegloopt, doet niemand als je muziek luistert via bleu....
Sandra en ik hebben in de woonkamer altijd Radio 10 gold 80’s aan staan. Als ik de Radio aanzet en moet buiten de deur boodschappen doen valt de radio via Bluetooth uit. Maar gelukkig hebben we dat probleem niet want we gebruiken SonoS.
En je moest nog wat roepen over ASR. En ja ik heb zeer blij met dat platform want het laat maar al te vaak zien wat voor slechte apparatuur tegen te hoge prijzen verkocht worden. De reviews zijn daar goed onderbouwd zonder subjectieve geneuzel. Dus totale onzin post?  Jij mag dat vinden. Ga verder niet meer het topic van @Bryston Power vervuilen.
« Laatst bewerkt op: 24 november 2024, 16:59:45 door mmuetst »

Be Tweeter

• Hero Member
    • ARJANKU.IT service
« Reactie #350 Gepost op: 24 november 2024, 13:56:04 »
Mijn Raspberry Pi met Max2Play software blijft ook lekker doorspelen van radio of streamingdienst als ik wegga en dat vind ook ik een prettige eigenschap t.o.v Bluetooth.
An inability to grasp science is no argument against it....