Vervolg:
Zoals ik al eerder aangaf het is veel informatie verwerken als je 2 speakers als hoofdtelefoon gaat gebruiken.
In beide standen hebben voors en tegens maar op de vraag wat lijkt het meeste te kloppen dan is het in fase.
Nooit geweten dat bij uit fase de ruimtelijkheid zo'n grote impact kon hebben.
Wel hoor ik versmeringen ( lees ruwe randjes) met name bij de laagunit . Het geheel is niet zuiver daar komt het eigenlijk op neer.
Daarnaast leek de rechter speaker meer weer te geven en qua volume wat dominanter.
Wat verder opviel dat de linker speaker een lichte brom veroorzaakte.
Uiteindelijk de speakers gewisseld en het beeld bleef hetzelfde. Het probleem verhuisde dus niet mee ... Dus eigenlijk met zekerheid te zeggen dat de bedrading intern goed zit. Uiteindelijk ga je dan toch weer naar de versterker kijken of daar het probleem zit.
Wifi, bluetooth en andere slimme apparaten
Daar hebben we veel van in 🏡 🏠
Tv,telefoons, verlichting,camera's, draadloze speakers,soundbar,oortjes en ga zomaar door.
En alles staat in verbinding met telefoon en bijbehorende apps.
Heb gisteren alles opnieuw geïnstalleerd van router tot telefoon.
Wifi staat op een ander kanaal en vooralsnog lijkt nu alles normaal te werken.
Versterker hoeft ook niet meer zover open als eerst en klinkt een normaal stereo beeld zoals het hoort.
Enige fout die ik heb gemaakt is dat ik alles in 1x heb gedaan en ik nu eigenlijk niet weet wat de veroorzaker is van dit geheel. Dat was niet zo heel slim van me.
Probleem lijkt nu verholpen iig.